Helteverden praterom

DeletedUser

Guest
Da kan vi fortsette litt på diskusjonen om gulling av tropper i HV da, jeg sier meg enig med scorpus, abdul, Pacin0 og flere som ikke vil ha gulling av tropper der. Jeg guller selv jeg,ikke noen hemmelighet det, men gulling av tropper blir helt feil og skaper for store forskjeller mellom spillerene og dermed blir spillet ødelagt. Jeg kommer ikke til og delta på flere servere hvor det kan gulles opp tropper. Hv skal liksom være en elite verden ( selv om kravene er latterlig lave) så la oss heller få starte opp der med mest mulig lik forventning om og kunne hevde seg i toppen.
 

DeletedUser

Guest
Vi får satse på det forblir som beta vettu... kan da ikke miste spillere som deg bare for noen har store mengder gull å bruke :) Tror det blir et bra opplegg på helteverden jeg candy. så ordner seg sikkert :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler liksom jeg har sagt det jeg har å si...gidder ikke å bli kalt feig flere ganger fordi jeg benytter meg av lovelige funksjoner i spillet...
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke kalle det feigt eller urent spill slik som flere har gjort, så lenge det faktisk går an så er det helt greit at noen bruker det,vil bare ikke ha det på flere servere jeg.
Men så til noe annet, er det mange som har tenkt til og spille på HV eller? Skal iallefall teste den ut jeg :)
 

DeletedUser107

Guest
må vel nesten teste :)
hvor aktiv jeg blir kommer litt ann på settingen på serveren, speed, gull osv :)
 
Topp