Sendt videre Hefaistos

DeletedUser

Guest
Han var guden for teknologi, smeder, håndverkere, mekanikere, billedhuggere, metall og metallurgi, og ild. Han ble tilbedt i alle industrielle sentre i Grekenland, spesielt i Athen.

Jeg er ikke ferdig med denne, men har noen ideer så kanskje vi kan bygge videre på :D

Gudekrefter


Guddommelig tanke 120 velvilje


Bygningsarbeiderne fylles med styrke og kreativitet for å bygge større ting

Alle byningsoppdrag som blir innført de neste 4 timense tar 50% mindre tid


Guddommelig smie 120 velvilje



Gudene sender alle slags våpen ned for å styrke de mektige krigerene

Alle rekkrutteringsoppdrag fra brakkeren koster 50% mindre de neste 4 timene


Guddommelig gnist 200 velvilje


Hefasitos sender en ildende gnist som blender fienden

Fienden vil ikke kunen se rapporter de neste 10 minuttene


Ressursenes Underverker 20 velvilje

Hefasitos smir steinet ditt om til sølv

Byen din mottar 200 sølv og mister 200 stein


Gudetropper er vanskelig siden det ikke står noe om det i historien, så jeg tenker ganske enkelt, hva om vi finner på noen?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
.... Han var også sønn av Hera (og Zevs). I senere tid blir det sagt at Hera var så misunnelig på at Zevs skapte Athene alene at hun skapte Hefaistos av henne selv.
 

DeletedUser938

Guest
.... Han var også sønn av Hera (og Zevs). I senere tid blir det sagt at Hera var så misunnelig på at Zevs skapte Athene alene at hun skapte Hefaistos av henne selv.

Og så kastet Zevs ham ned fra Olympos og gjorde ham enda styggere, men støtter
 

DeletedUser168

Guest
Veldig interessant, Streamer! Jeg føler at guddommelig tanke kanskje er litt for OP. Reduser den til 20% i fem eller seks timer, slik at effekten blir mindre men varer lengre. Guddommelig smie burde kanskje påvirke kostnadene ved produksjon, og ikke tid (vi har jo Hera?). Guddommelig gnist hørtes helt genialt ut. Hadde virkelig vært forvirrende dersom den ble brukt riktig. Yndlingsforslaget mitt så langt! Ressursenes underverker burde kanskje gi 300 sølv for 200 stein.

Men alt i alt, veldig spennende forslag! Tror vi kunne trengt mange flere guder i Grepolis, og dette var konge.


Veldig interessant, selv om jeg føler guddommelig tanke er litt for OP. Reduser den til 20% i fem eller se
 
Topp