Sendt videre Hall of fame

DeletedUser

Guest
Skal ikke Hall of fame inneholde vinnerene av de forskjellige serverene? Ikke noen vits i den om det ikke skal det...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja jeg vet bk står, men syns de kunne tatt med mer, de kunne hatt med rang på de største spillerene, krigere, deffere,osv
 

DeletedUser

Guest
Den hall of fame er ikke ment til å handle om hvem som har vunnet, men hvem som er på topp der og da i de forskjellige alliansene.
 

DeletedUser

Guest
Ok, da ser jeg faktisk ikke vitsen i den, hvem som er på topp akkurat nå kan jo alle se in game..
 

DeletedUser

Guest
Der kan jeg egentlig være litt enig, men nå er det ikke alle som har muligheten til å se absolutt alle verdener heller da. Er vel litt det også tror jeg.
 

DeletedUser

Guest
På grepolistats kan du fortsatt se det :) Det står også at DOWE er i BK, noen som har en forklaring på dette? :p
 

DeletedUser

Guest
Ja vet du kan se det på grepostat.. men mye mer morro om det hadde stått i hall of fame, Dowe var i bk da serveren var slutt, det var også flere andre fra sf, de ville ha med seg fordelene over til hv ;)
 

DeletedUser

Guest
Vil heller fryse ræven av meg i SF enn å komme over :D Er det egentlig noen fordeler med å vinne en server? og når jeg f.eks vinner Gamma, får jeg en fordel på HV da?
 

DeletedUser

Guest
Fordelene du får med deg til hv er fra vert av verdens vidundre som blir fullført og siden sf ikke fikk opp ett eneste så fikk dere ikke med dere noe inn i hv
 

DeletedUser

Guest
Nei men om jeg får fordeler når Gamma er ferdig? Vis jeg da spiller med ekmeling?Trenger en verden å være ferdig der og da eller kan fordelene liksom poppe opp etterhvert?
 

DeletedUser

Guest
Om du er med på å vinne så gjør du det, men kun med den samme kontoen du evt vinner med.
 
Topp