Hades

DeletedUser

Guest
synes det kunne vært litt kult og ha hades som gud.han styrer jo dødsverdenen så visst man tilber han kan man få tilbake noen % av døde tropper
 

DeletedUser

Guest
ja

Jepp, men da burde det vært som at man kunne velge om man ville kjøpe det antallet tilbake for en billigere penge, eller dyrere siden man får de direkte.
 

DeletedUser

Guest
Jada, hørtes spennende ut,. 4 guder er jo tross allt litt lite. Hva vis du kunne sende ildstormer med hades eller noe sånn. Elsker velvilje som ødelegger >:)
 

DeletedUser168

Guest
Jeg syns virkelig det burde bli innført flere enn de fire allerede eksisterende gudene her på Grepolis. For å være ærlig syns jeg gudene er så lite viktige at de ikke vil inngå i en langsiktig strategi, da det nærmeste du kommer er planleggingen av å sende jordskjelv.

Slik som gudene er idag dekker de alle grovt de 3 hoveddelene i spillet ; angrep, forsvar og økonomi. Alle gudene har overvekt av en av disse "delene", som f. eks har Athene en overvekt av forsvars krefter (bybeskyttelse og visdom), mens Hera har overvekt av økonomiske krefter (lykke, bryllup og kanskje befolkningsvekst..?)..

Dette spillet hadde blitt mye mer interessant vis vi kunne danne mer in-depth strategier, og at gudene da tilførte en betydelig verdi til disse. En mulighet hadde vært å lage 10 forskjellige guder, som alle ga en passiv bonus, som f.eks :

Poseidon : hav angrep sendt fra byer med poseidon er 20% kraftigere
Zevs : troppe angrep sendt fra byer med Zevs er 20% kraftigere
Athene : alle forsvarstroppene i byer med Athene er 20% kraftigere
Hera : Alle ressurs-samlende bygninger samler 20% fortere.
Hades : Alle byer med Hades har en unik enhet.

Jeg tror at ved en innføring av dette, samt bedre kontroll over angrepene- slik at det ikke bare handler om troppetall hadde vært fint. Kanskje muligheten til å grovt kunne bestemme i hvilken formasjon troppene dine skal angripe i..?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Helt enig! Flere guder hadde piffet opp. Hades er en god idè:)
"Hermes" kunne også vært et alternativ. Handels gud som kunne gitt ressurser og/eller speedet opp Handelsfolk.
evt. også et "byfestival-alternativ". Hvis du har 200 velvilje kan du ha "gudetilbedelse" å få 1 kultur poeng.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp