Grepolympia, gratis forsøk/nedtelling.

DeletedUser622

Guest
Når tiden passerte midnatt begynte ny nedtelling fra 0000 til
neste gratis forsøk med nye 24 timer, uten at noe forsøk var utført.
Får derved ikke foretatt nye forsøk.

0300:

Da oppstart tidspunkt for Grepolympia i går morges ble passert, så re-stiller
nedtellingen seg, viste da ca. 2130 timer gjenstående, forsvinner og "knappen" for
"delta i konkurranse" dukker opp, alt ser normalt ut.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så bare for å avklare; du fikk muligheten til å prøve på nytt gratis selv om nedtellinga sa noe annet?
 

DeletedUser

Guest
Samme skjedde hos meg. Valgte "Delta i konkurransen" en gang. Etter 24 timer var gått var plutselig forsøket mitt brukt.. og jeg måtte vente nye 24 timer. Men ca 2-3 timer etter kom det at jeg kunne prøve igjen. Da var plutselig alle de 24 timene borte fra nedtellingen. Håper ikke det blir slik at man må vente 24 timer + 2-3 timer hver gang.

Edit: Nå har det skjedd for andre gang hos meg. Var 2 timer igjen før jeg kunne få nok et gratis forsøk.. nå har de 2 timene gått....
nå er det plutselig 23timer og 50 min til jeg kan prøve på nytt... uten at jeg har fått noe forsøk.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var rart. For jeg har ikke opplevd det samme. jeg får forresten ikke opp om jeg har deltat. Jeg bare får sånne laurbær greier. Kan det være du har mottat laurbær?
 

DeletedUser622

Guest
Alt virker ok, det er det samme med nedtellingen hver gang, men tror at det er første oppstart tidspunkt som det telles ned fra.
Får jo et forsøk pr døgn, og det er jo det som er det viktige.
 

DeletedUser

Guest
Feil på min nedtelling også. Den begynner kl 00.00 med at jeg ikke har noen gratis forsøk, og at det er 24 timer til neste, men så kommer det et gratis forsøk en gang i løpet av natta. Så regner med det ikke er noe å bry seg om, bare å vente til litt utpå dagen :)
 
Topp