Grepolis

DeletedUser

Guest
Hva er bra og hva er dårlig med spillet, her kan vi diskutere :D

Bra ting:

1. Tar liten tid
2. Det er alltid noe å gjøre
3. Du blir sterkere etterhvert
4. Mange kule folk som spiller

Dårlige ting:

1. Tar for lang tid å få sin andre by, starten er for treg
2. Enkelte ganger kan ta ta for lang tid, f.eks når spillere sitter 24/7 og angriper deg. (Enkelte har faktisk ikke noe liv, ja dere vet at jeg mener opey, frk, the fox, marthihaav o.s.v..).
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva er bra og hva er dårlig med spillet, her kan vi diskutere :D

Bra ting:

1. Tar liten tid
2. Det er alltid noe å gjøre
3. Du blir sterkere etterhvert
4. Mange kule folk som spiller

Dårlige ting:

1. Tar for lang tid å få sin andre by, starten er for treg
2. Enkelte ganger kan ta ta for lang tid, f.eks når spillere sitter 24/7 og angriper deg. (Enkelte har faktisk ikke noe liv, ja dere vet at jeg mener opey, frk, the fox, marthihaav o.s.v..).
3. SpaceGuard

Den 3. på positive ting gjelder vel ikke deg? I følge grepostats blir du bare svakere og svakere...

:cool::cool::cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Posetivt for dere det ja ;) Kunne tredoblet mine antall byer hadde jeg hatt muligheten, kommer opp igjen...
 

DeletedUser

Guest
Det er morsomt at du vet hvordan vi er på fritiden da Streamer:)
Er faktisk mulig å ha et liv selv om man klarer å trykke på noen knapper her noen ganger om dagen og koordinere noen angrep noen ganger i uken:)

Personlige angrep kan du heller ta over facebook eller andre nettsteder hvor du kjenner de personene som er til stede der.
 

DeletedUser107

Guest
Er ingen som tvinger deg til og spille streamer, at du velger og bruke liten tid på grepolis er ikke vår skyld.
Er faktisk noen som velger og spille aktivt og fortsatt ha et liv.
Er du ute etter et spill som tar lite med tid, så må du nok lete etter andre alternativer, som feks flash games på 123 spill.

De har alle kriteriene som du er ute etter.

Bra ting:

1. Tar liten tid
2. Det er alltid noe å gjøre
3. Du blir sterkere etterhvert
4. Mange kule folk som spiller
 

DeletedUser

Guest
Det er morsomt at du vet hvordan vi er på fritiden da Streamer:)
Er faktisk mulig å ha et liv selv om man klarer å trykke på noen knapper her noen ganger om dagen og koordinere noen angrep noen ganger i uken:)

Personlige angrep kan du heller ta over facebook eller andre nettsteder hvor du kjenner de personene som er til stede der.

Hah! Dere geeker sitter å posisjonerer angrep på sekundet, og dere er på hele dagen, tar aldri lenger en 3 sek før en av dere svarer på en PM :p
 

DeletedUser

Guest
Hah! Dere geeker sitter å posisjonerer angrep på sekundet, og dere er på hele dagen, tar aldri lenger en 3 sek før en av dere svarer på en PM :p

haha, jeg tok jo bare en by fra deg. Var ikke mye timing på de angrepene der:)
Har vel heller ikke snakket med deg noen ting på PM, så det fungerer dårlig at du uttaler deg om hvor lang tid jeg bruker på å svare på PM;)
 

DeletedUser

Guest
Det er så lite poster ifra deg i det siste Streamer...har pappa dratt ut internett kabelen igjen? :p

Kunne tredoblet mine antall byer hadde jeg hatt muligheten, kommer opp igjen...

Du har da muligheten...det er nok heller skillsen det skorter på. Husk at mye av det du har (eller rettere sagt hadde) har du fått og ikke bygget sjøl...ikke spesielt imponerende... :cool: Og hvis alle som klarer å time ett angrep eller 10 er geeker mens du ikke er en geek...da betyr vel det at du ikke engang klarer noe så enkelt som å time noen angrep da...? :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp