Grepolis wiki

DeletedUser

Guest

Heisann..


Som noen av dere vet (eller kanskje ikke vet) så har vi en Grepolis wiki som i teorien skal inneholde det meste av informasjon sånn at du på den måten kan finne den hjelpen du måtte trenge. Likevel vil det jo alltid være sånn at det er noe som ikke står der, eller at ting har blitt skrevet feil (feilinformasjon).

Det er ikke alltid jeg ser dette, og da er det greit å få hjelp av dere.
Derfor lager jeg nå denne tråden som dere kan bruke om dere skulle komme over noe dere skulle likt å se på wikien, eller om det er noe som må fikses på. Dette kan være skrivefeil, gale verdier på kostnader osv.



Takk for hjelpa!=)
 

DeletedUser

Guest
Det hadde vært fint hvis dere kunne skrive ferdig enhetsguiden (og kanskje litt mindre bruk av "dem")
 

DeletedUser419

Guest
Noen småfeil bare.
Erinny har ikke variert, men avstands angrep.(dette er sagt før)
Brannskip koster ikke 1000 velvilje :)
Det står også at milits har 2 i angrepsstyrke, jeg tror de fleste vet at milits ikke kan angripe da :)
En del av bildene eller "Screenshots" Er på andre språk som engelsk og tysk, dette kunne vært fint for "Nybegynnere" og kanskje ha på norsk.
 

DeletedUser

Guest
Noen småfeil bare.
Erinny har ikke variert, men avstands angrep.(dette er sagt før)
Brannskip koster ikke 1000 velvilje :)
Det står også at milits har 2 i angrepsstyrke, jeg tror de fleste vet at milits ikke kan angripe da :)
En del av bildene eller "Screenshots" Er på andre språk som engelsk og tysk, dette kunne vært fint for "Nybegynnere" og kanskje ha på norsk.

Du kan redigere det selv. Du vet det hva?
 

DeletedUser

Guest
@hoki145;

Språket på bildene får jeg nok dessverre ikke gjort noe med. De fleste bildene burde uansett ha en forklaring på hva man kan se på bildet.


@Streamer;

Jeg tror ikke det er mulig med mindre man har en bruker på wikien fra før av. Registering på wikien har blitt slått av, og muligheten til å redigere er sterkt begrenset.
 

DeletedUser

Guest
på kolonisering står det på den norske wikien at du starter med 750 poeng, mens det står at du starter med 778 poeng på den engelske. Så en av dem er vel feil. ;)
 

DeletedUser

Guest
på kolonisering står det på den norske wikien at du starter med 750 poeng, mens det står at du starter med 778 poeng på den engelske. Så en av dem er vel feil. ;)

Begge er feil du. Du starter med 774 poeng :p
 

DeletedUser

Guest
Det kan være lurt å skrive hvor dere finner at det står feil eller ting som trenger å bli retta på. Er mange sider på wikien og derfor vanskelig å finne fram til småting :)

Achilles er lagt til under verdener.
Erinny er endra, men jeg kan ikke se at det står at brannskip koster 1000 velvilje?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har og lagt merke til dette med språket, men dette kan da løses enkelt,,, dra over det du evt ikke forstår og bruk Google translator. Ikke alltid 100% men du skjønner hva de mener.
 
Topp