Grepolis toolbar - vi trenger deg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nå har det seg sånn at det har kommet ut en verktøylinje/toolbar for Grepolis utviklet av Innogames. En verktøylinje er en ekstra linje som blir lagt til i nettleseren din! Vi trenger hjelp til å teste at alt fungerer som det skal gjøre, og det er her jeg vender meg til dere. Vi trenger rett og slett hjelp!


Dersom du installerer denne vil du alltid være oppdatert på innkommende angrep, nye meldinger, nye rapporter, erobringer og annet. Du kan også lett komme deg inn på kontoen din igjen ved kun ett klikk. I tillegg er den selvfølgelig gratis!


Verktøylinjen finner du på denne siden!

Merk: Verktøylinjen fungerer kun i Internet Explorer 7 og Firefox 3.



Vi setter veldig stor pris på tilbakemelding fra dere.

- Oppdager du noen feiler/problemer med å bruke den?
- Er det noe du savner?
- Noe du liker mer enn det andre?
- Liker du den ikke i det hel tatt? Hvorfor ikke?


Vi håper at så mange som overhodet mulig ønsker å gi en tilbakemelding. Dette kan gjøres via support, på forumet i denne tråden eller i en personlig melding til Dakapo på forumet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oi...denne toolbaren inneholdt mye Innogames relatert produkt reklame...
 

DeletedUser

Guest
Det er så verdt det, tar nesten ingen plass gratis og du får drit bra oversikt ;)
 

DeletedUser

Guest
kanskje han mener at toolbaren reklamerer veldig mye for innogames produkter?

ikke rart egentlig siden toolbaren er laget av innogames o_O


Det var det jeg også tenkte først ja, men som Arishmael sier her så er den laget for nettopp spillene som er utviklet av Innogames. Dette betyr at den selvfølgelig da også vil "reklamere" for de forskjellige spillene. Det at noen av de andre spillene ligger i den menyen, sier at det er mulig å bruke samme verktøylinjene på de andre spillene også. :)


Noen mulighet for at den kommer til explorer 8?

Foreløpig har jeg ingen svar på om det vil komme til flere nettlesere etterhvert. Dette er noe jeg kan spørre om selvfølgelig, men aller først er dem nok interessert i å vite om det finnes noen problemer med verktøylinjen før dem begynner å tilpasse den til for mange nettlesere :)
 

DeletedUser

Guest
Da har jeg fått en god del tilbakemeldinger fra dere, og jeg vil bare takke dere for at dere ønsket å hjelpe meg med dette. Kjempe flott!:)

Dersom det er noen flere som ønsker å komme med tilbakemeldinger, tar jeg mer enn gjerne imot det. Har du spørsmål angående verktøylinja kanskje? Er bare å ta kontakt om det skulle være noe.
 

DeletedUser

Guest
Ja, men jeg tenker at de aller fleste har jo explorer 8 istedenfor 7, da bør jo det være en toolbar til det ;) Skal jeg degradere internett? :S
 

DeletedUser

Guest
Toolbaren ble nok påbegynt før IE8 kom ut, og derfor er det 7 istedet for 8 :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm jeg har Mac, er det egentelig muligheter for at det kommer ut for mac eller Safari for og si det sånn?
 

DeletedUser

Guest
Foreløpig tviler jeg på det, men man vet jo aldri hva som skjer.
 

DeletedUser

Guest
Oki men jeg skal, få se og få laste den ned på windows pcen min. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp