Golden Awards

DeletedUser1022

Guest
Best player: JARL
Best alliance: Ellada
Best allianceplayer:
Biggest ego: Pettern
Best leader: :confused:
Worst leader: :confused:
Most overrated alliance: eawdsjiokl (starta sterkt.. men holdt ikke helt til VU)
Most underrated alliance: John Snow is alive s6 e2
Most overrated player: Armens
Most underrated player: Bytting
Player who you want to be in an alliance with: FANT
Player who you don't want to be in an alliance with: KingEvenK
Best playername: RIP spermslegga
Best alliancename: eawdsjiokl

Du er berre sur for at eg tok byer av deg på Tau
 

DeletedUser1022

Guest
Best player:
Biggest ego: Halvguden

Har du spilt med Halvguden?
Eg har, på flere servere.
Han er ikkje noko ego.
Så ikkje snakk om ting du ikkje vet
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser1036

Guest
Har du spilt med Halvguden?
Eg har, på flere servere.
Han er ikkje noko ego.
Så ikkje snakk om ting du ikkje vet
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Det å ha et stort ego og det å være ego er to helt forskjellige ting. Halvguden her har et ganske stort Ego utifra hvordan han oppfører seg på forums, det betyr ikke at han er ego inne i selve spillet.
 

DeletedUser1022

Guest
Det å ha et stort ego og det å være ego er to helt forskjellige ting. Halvguden her har et ganske stort Ego utifra hvordan han oppfører seg på forums, det betyr ikke at han er ego inne i selve spillet.

Ego og Ego, hører ikkje forskjellen eg :)
 

DeletedUser760

Guest
Det å ha et stort ego og det å være ego er to helt forskjellige ting. Halvguden her har et ganske stort Ego utifra hvordan han oppfører seg på forums, det betyr ikke at han er ego inne i selve spillet.
Eller så er det dere som har mangel på humor. 1 av 2.. men hvem vet ;)
 

DeletedUser760

Guest
Har du noe mot min mening? For det virker sånn... Få se hva du mener. Lag en liste så kan jeg se om jeg får noe av å le av der :p
Orker ikke å lage en liste til den serveren der.. 20 måneder lang treg server. Dere får plenty av tid til å finne ut hvem som er gode selv/hvem som ikke quitter :)
 

DeletedUser787

Guest
Hoho. For en latterfull tråd! Mer, mer... please... MER!
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser787

Guest
Jeg har gjemt en gullmynt inni en muffins som jeg sendte i en postpakke med Picachuexpressen til hvilken spiller som er forelsket i meg?
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser

Guest
Jeg har gjemt en gullmynt inni en muffins som jeg sendte i en postpakke med Picachuexpressen til hvilken spiller som er forelsket i meg?
smiley_emoticons_biggrin.gif

Kan si at jeg hemmelig forelsket i deg. Ville ikke at du skal vite det da. Så håper du kan holde det hemmelig slik at det ikke forandrer forholdet vårt. Hadde vært så utrolig kjedelig å mistet deg ut av livet mitt. :'( Hvis du sender meg en muffins så kan jeg sende deg et deilig sjokoladekake stykke med noe godt inni!
 

DeletedUser787

Guest
Hyyyyl! Too... much... love!
smiley_emoticons_saufen.gif

Hører du, De Care? Du har konkuranse
smiley_emoticons_lol.gif

For ikke å snakke om Nameless trioen! Dere må bake mer kjeks med rosiner i!
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser1036

Guest
Hyyyyl! Too... much... love!
smiley_emoticons_saufen.gif

Hører du, De Care? Du har konkuranse
smiley_emoticons_lol.gif

For ikke å snakke om Nameless trioen! Dere må bake mer kjeks med rosiner i!
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Huff, hadde jo bakt masse kjeks! Men de ble liggende i lageret og nå har alle råtnet, jaja, får inkludere rosiner denne gangen da.
 

DeletedUser

Guest
Huff, hadde jo bakt masse kjeks! Men de ble liggende i lageret og nå har alle råtnet, jaja, får inkludere rosiner denne gangen da.

Hehe, jaja, det ser ut som Creqest love my city, Hunger Game, så du får for komme på en kaffe pause når det passer
smiley_emoticons_kaffee2.gif
Begge to
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Topp