Frk - tipi 0-1

DeletedUser114

Guest
frk sitter en ettermiddag å oppdager hun har allt får mye off som støver ned. ikke viste hun hvilken grusom skjebne de stakkars offtroppene skulle lide da hun satt å kosa deg med grepolis å glasset med det brune i...

tobias fikk smake med 2 opprør i byene sine. tipi med 2. selv om frk ikke fikk inn opprør i byen hun helst ville ha tengte hun at shitt au.. da kjører vi på en av decoy byene:) frk sender by etter by etter by hele natta. bortimot 3000 flammeskip å ca 8-9ish offtroppebyer... flammene begynner tidlig å treffe. frk sender spion på spion. men hver gang det ser ut som havna begynner å bli tom dukker det opp 1000 nye birems i havna... så oppdager hun pluttselig at OMG liksom, har glemt å bygge KS:O frk skuler på glasset med det brune i....

endelig er alle angrep sendt å er fortsatt ca 750 fs som ikke hadde truffet... siste spion kommer å steike ta.. tror du ikke der sto 2000 nye birems??? å da er det 10 min til troppe angrepene uten FS følge treffer!!!

Du vant dette slaget tipi, det skal du ha. men det du ikke tengte på er at alle kine døde tropper blir til zombier som hjemsøker byen din til den er min;) tenk på stakkars kvinner å barn:)

takker scorp får lån av 5 troppebyer å ukjent tall FS

takker tipi får kampen å krever rematch neste helg;)
 

DeletedUser

Guest
Frk - Tipi

hehe .. jeg skal vente på deg neste helg .. :)
 

DeletedUser114

Guest
good:) men pass deg:p den gangen skal jeg nok satse på å være bedre forberedt å faktisk klare å huske å ha bygget KS:D
 

DeletedUser113

Guest
haha, hjelper det hvis jeg også angriper noen?.. bare en tanke:)

jeg skal plante opprør hos alle de små stakkarene som tror det er lurt å dodge når jeg kommer med manticora :p
 

DeletedUser114

Guest
what?:O

angrep ikke du noen??:O trodde du skulle angripe schiis å andreas jeg?!?:O
 

DeletedUser113

Guest
jeg husker ikke helt hvem jeg angrep, men mindre tropper det har jeg :)
 
Topp