Fotball VM

DeletedUser

Guest
For oss som er interesserte i fotball :)
Hvem holder dere med?
Hvem tror dere vinner?

Her er det bare et lag som gjelder! Italia!

FORZA ITALIA!
 

DeletedUser168

Guest
Jeg må innrømme at jeg er mer enn optimistisk på Nederlands vegne etter kampen mot Spania, og vis det er på det nivået Nederland legger listen i år så er det de jeg vil holde med. De beste fortjener tross alt å vinne, og de regjerende verdensmestrene ble jo utklasset til de grader av et godt offensivt og koordinert lag. Blir interessant å se hvordan denne spillestilen vil holde mot lag som Tyskland og Italia, som har en vondt tendens til å ha et svært godt forsvar og defensivt spill, men mer enn i stand til å snu takt og tone iløpet av svært kort tid dersom de lukter mål.

Nederland
Tyskland
Argentina (bare fordi jeg ønsker at Messi skal vinne sitt første fotball VM..)
 

DeletedUser1020

Guest
Så dere at zuares har bitt en spiller igjen? dette er tredje gangen han har bitt noen i hans karriere! UT MED ZUARES! BLI UTVIST FOR ALTID!
 

DeletedUser

Guest
jeg heier med Brasil jeg da, det var litt syn at Neymar, fikk den stygge rygg skaden!! Det skulle ha vært rødt kor i den sitvasjonen der!!
 

DeletedUser

Guest
Håper Holland/Nederland vinner :)
Men med de fire som er igjen så har jeg satt mesteparten av pengene på den tyske maskin, turneringslaget av alle som alltid presterer

Kjipt med sommer og VM :)
 

DeletedUser

Guest
Heide på Italia jeg :( Men jaja, med korrupte og blinde dommere så går ikke alt alltid veien.

Heia Brasil, kjekt for dem om de vinner, selv om jeg egentlig tror Tyskland drar dette i land, noe som ville vært fullt fortjent!
 
Topp