Sendt videre Forslag til en liten forbedring i når man sender ressurser...

DeletedUser

Guest
La oss si jeg har 3 byer A, B og C...by A kan sende 9000 ressurser og by B kan sende 6000 ressurser, og jeg vil sende ressurser ifra begge disse byene til by C. Jeg står i by A, klikker på by C og velger "Handel"...det står at jeg har 9000 ledig kapasitet og jeg sender 9000 ressurser. Nå kommer det jeg vil forandre. Når jeg nå blar til by B for å sende ressurser til by C så står det fremdeles at jeg har 9000 ledige ressurser, selvom by B bare kan sende 6000. Jeg må lukke handelsvinduet, klikke by C på nytt og velge "Handel" for å få opp riktig handelskapasitet for by B. Det hadde vært fint om dette kunne vært fikset :)

Et lite forslag til...dette gjelder markedet. Jeg vil legge ut tilbud på markedet for by A og B. Jeg står i by A og vil legge et tilbud ut på markedet, så jeg klikker fanen "opprett tilbud" og legger ut tilbudet mitt. Når jeg nå blar til by B så hopper markedet tilbake til fanen "andres tilbud", og jeg må klikke fanen "opprett tilbud" igjen. Det hadde vært fint om fanen "opprett tilbud" ville holdt seg når man blar i byene. Ikke så viktig når man har 5 byer, men har man 150 kan det spare mye klikking på "opprett tilbud" fanen :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg skumleste det hele, og jeg synes det virket som en veldig god i det. Kan spare meg for mye tid ;)
 
Topp