Ikke mulig eller nedstemt Forslag(endre navn)

DeletedUser

Guest
Hei! Jeg vet ikke om det bare er jeg som har oversett den, men jeg finner ihvertfall ikke en form for en knapp jeg kan tryke på og der kan jeg endre navn... Jeg synes at vi bør ha det slik at vi kan endre navn siden ikke alle velger et navn de vill ha for alltid når de velger et navn i starten...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du må dobbelklikke på bynavnet ditt for å endre det, men dette funker kun på pc for meg (altså ikke på mobil eller iPad) Hadde vært noe med en knapp. Så lenge den ikke tar så altfpr stor plass på skjermen ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo, det der spillernavn jeg mener... Så jeg vet hvordan jeg endrer bynavn;) Ellers takk streamer.
 

DeletedUser113

Guest
Dette spørsmålet har blitt stilt før om jeg ikke husker feil, svaret den gangen var at det ikke gikk an å endre spillernavn. Eneste løsningen er å lage ny bruker, noe som er litt kjiipt om man allerede har kommet et stykke. :)
 

DeletedUser

Guest
Jepp.. Men en grunn til det er jo at du kan erobre byer og vis du endrer navn så er det vanskelig å si om det er en som har erobret eller om det er samme spilleren ;) Men jeg synes ikke det er en god nok grunn ;) La oss stemme frem endre navn regelen!
 

DeletedUser

Guest
Mulighet til å fritt endre navn hadde blitt kaos uten like!
 

DeletedUser

Guest
Synes det burde vært mulig, men man bør kansje ordne et system der man sender en ticket til support om man vil endre navn.
 

DeletedUser

Guest
Navnet ditt kunne hatt ditt nye navn og din gamle navn med en pil imellom en uke :D F.eks

Streamer --> Pusegutten ;) Og du kunne ikke skifte navn mer enn en gang per 48 dag eller noe.
 

DeletedUser

Guest
Altså det kan umulig bli trøbbel med dette! Det er bare til å skrive på forumet når du har endret navn... Jeg ser ikke vits i å diskutere ulemper her når det ikke finnes noen.
 

DeletedUser

Guest
Jo, BB-en blir helt kødda til :D Blir masse rot og du vet ikke om det er nye eller gamøe såilelre i og med at det går ann å erobre. Det er også irriterende vis folk endrer navn hele tiden for å unngå angrep :p
 

DeletedUser

Guest
Det vil nok ikke bli gjort mulig med det første.
Endring av spillernavn skaper problemer i våre systemer. I verstefall kunne dere mista kontoen deres.
 
Topp