Sendt videre Flyktning hinder

DeletedUser113

Guest
Jeg vil legge inn en ny funksjon, som gjør slik at alliansen ikke kan støtte nye medlemmer før de har vært medlem i en hvis tid.
For eksempel om den settes til 5 dager:
La oss si at en spiller er hardt angrepet og ikke syns han får nok støtte av sin daværende allianse, så han søker seg inn i en større en. Med en slik funksjon kan han da ikke motta støtte før han har vært der 5 dager.
Eller hvis noen bestemmer seg for å backstabe alliansen sin, da vil den alliansen få 5 dager på seg til å ha morro før han kan motta støtte.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jo, bra forslag, rent bortsett fra at om man skulle gjennomføre dette må det da bli umulig å sende til noen som ikke er med i alliansen, noe som ville vært svært uheldig. Støtter derfor ikke forslaget.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser113

Guest
Jo, bra forslag, rent bortsett fra at om man skulle gjennomføre dette må det da bli umulig å sende til noen som ikke er med i alliansen noe som ville vært svært uheldig. Støtter derfor ikke forslaget.

hvorfor skal du sende def til noen som ikke er i alliansen din?
Det må være veldig koselig å være fienden din.
 

DeletedUser

Guest
hvorfor skal du sende def til noen som ikke er i alliansen din?
Det må være veldig koselig å være fienden din.
Hva om du beleirer en by? Eller om noen i en alliert allianse trenger støtte? Dessuten er det mange som skriver på profilen sin f. eks. "Beskytter spillerxxx. Angriper du han, angriper du meg." Hva om disse ikke er i samme allianse? I alle disse sammenhengene ville det vært en stor ulempe om det bare gikk ann å sende til de i alliansen sin.
 

DeletedUser

Guest
hvorfor skal du sende def til noen som ikke er i alliansen din?
Det må være veldig koselig å være fienden din.

Det kan også være hvis du vil drepe noen egne tropper eller støtte en venn som ikke er i alliansen!
 

DeletedUser113

Guest
man beleirer ikke byer når man spiller med opprørsystem, altså går det fint an på de serverne.
Det må da selvfølgelig gå an å støtte allierte allianser, hadde jeg ikke trodd at man kunne finne en vei rundt det hadde jeg aldri laget forslaget.
Og det med å ha spillere under din beskyttelse ser jeg virkelig ikke poenget med om han ikke er i din egen eller en alliert allianse, greit nok om noen du kjenner begynner å spille, men hvorfor ikke få han inn i din allianse bare...(dette er en diskusjon for en annen tråd)

Om du vil drepe tropper finns det maaange måter å gjør det på, jeg vil faktisk si at det er en fordel å ikke kunne drepe din egen støtte i en innaktiv by. For man får jo både forsvarspoenga og angrepspoenga.
Og som sagt tidligere, om du har venner utenfor alliansen, så få dem inn i alliansen, eller spill mot dem.

Jeg syns dette er et godt forslag, det er flere spill som praktiserer dette. Alle problemene dere peker ut finns det løsninger for, mens andre såkalte problemer ser jeg på som en fordel, uansett bør det kunne gjøres.
 
Topp