Ikke mulig eller nedstemt Fler innbgyggere

DeletedUser413

Guest
Jeg syntes grepolis i fårhold til TW blir litt kjedelig når du kan ha så få tropper. gården i grepolis har ca 3000 innbyggere mens i TW kan du jo ha mange ganger så mange hadde det ikke vært litt gøy om en av de nye verdenene kunne ha litt fler innbyggere?:confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg syntes grepolis i fårhold til TW blir litt kjedelig når du kan ha så få tropper. gården i grepolis har ca 3000 innbyggere mens i TW kan du jo ha mange ganger så mange hadde det ikke vært litt gøy om en av de nye verdenene kunne ha litt fler innbyggere?:confused:

enig med deg :p:)
 

DeletedUser408

Guest
Hadde vært morsomt om du kunne fådt ca.50 innbyggere i måneden. Som en liten boost eller noe. ^_^
 

DeletedUser413

Guest
Jeg tenkte heller å få kanskje ivertfall over 100 innbyggere til for vert nivå gården økes;)
 

DeletedUser408

Guest
Jeg tenkte vel egentlig på evig befolkning over tider. :D
 

DeletedUser

Guest
Støttes, blir lite å gjøre i en by med unntak av å arrangere byfestivaler og sende til VU når alle innbyggerene er oppbrukt, mens gården er i nivå 40 med plog og varmtvannsbasseng.
 

DeletedUser

Guest
Støtter ikke denne. Det kommer til å ødelegge sjarmen med å bygge opp perfekte byer, og hvis man kunne ha evig befolkning vil man få evige store hærer som vil være moro i starten og kjedelig i lengden. En spiller med 1 by vil kunne ha flere tropper en en spiller med 30.
 
Topp