Sendt videre Feriemodus

DeletedUser

Guest
Skulle ønske at det ikke gikk an og aktivere feriemodus når du har opprør i byer, det ser ut som at det er den nye forsvarsmetoden til ganske mange og er utrolig kjipt. Vi setter igang med en felles action og bruker mye tropper så stikker folk i fm og dette er iferd med og ødelegge serveren helt på beta iallefall. Så hva jeg ønsker er altså at det ikke går an og aktivere fm etter at du har fått ett opprør eller flere i byene dine,at du må vente til opprørene er over før du kan aktivere fm.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
søtter den 110 %. Er mange servere som har proplem med det.
 

DeletedUser107

Guest
Støtter også den 110%, det er jo nesten ikke mulig og ha det gøy lenger :(
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Helt enig. Har man opprør skal man ikke kunne løpe i fm..
 

DeletedUser

Guest
Jeg er delvis enig, for hvis du skal på ferie er det kjipt å miste alle byene sine mens du er på borte pga du ikke kunne sette på FM før du dro...
 

DeletedUser419

Guest
Det tar 48 timer før fm blir aktivert så jeg kan ikke se problemet. Hvis noen bruker feriemudos som forsvarsmetode kan de ikke angripe heller da :p
 

DeletedUser

Guest
Det tar 48 timer før fm blir aktivert så jeg kan ikke se problemet. Hvis noen bruker feriemudos som forsvarsmetode kan de ikke angripe heller da :p

Om du bare skal ta en by er det ikke noe problem nei, men om det er en offansiv som skal gå over litt tid så er det et stort problem....
 
Topp