Feil ved gulling av bygninger

DeletedUser760

Guest
Heisann.

Hadde på 3 byggeordrer. Først 1 akkadami, deretter 1 gård og en 1 gård.
Så skulle jeg gulle ferdig første gårdsordre. Når jeg hadde gulla ned går og fått den opp ett nivå, ble den andre byggeorderen omgjort til en rivningsorde, hvor det sto at den skulle rive gården ned til det nivået det var igjen. Hadde dette skjedd uten at jeg hadde lagt merke til at den ble omgjort til en rivningsorde, så hadde jeg tapt gull og det det koster med gården 2 nivåer opp.

Lurte på derfor på om dette er en glitch som skjer hver gang, eller om det kun var i mitt tilfelle?

Gidder ikke å bruke mere gull og ressurser på å teste selv..

På forhånd takk for svar:)
 

DeletedUser817

Guest
Aldri hørt om dette problemet før, ikke sett dette heller når jeg har brukt gull
 

DeletedUser760

Guest
Det var rart. Er 100% sikker på at jeg ikke hadde satt på rivningsorde. Burde vel tatt en screen av det, men så langt tenkte jeg ikke
 

DeletedUser

Guest
Heisann.

Hadde på 3 byggeordrer. Først 1 akkadami, deretter 1 gård og en 1 gård.
Så skulle jeg gulle ferdig første gårdsordre. Når jeg hadde gulla ned går og fått den opp ett nivå, ble den andre byggeorderen omgjort til en rivningsorde, hvor det sto at den skulle rive gården ned til det nivået det var igjen. Hadde dette skjedd uten at jeg hadde lagt merke til at den ble omgjort til en rivningsorde, så hadde jeg tapt gull og det det koster med gården 2 nivåer opp.

Lurte på derfor på om dette er en glitch som skjer hver gang, eller om det kun var i mitt tilfelle?

Gidder ikke å bruke mere gull og ressurser på å teste selv..

På forhånd takk for svar:)

GULLLLLER!!
smiley_emoticons_frown.gif
 
Topp