Feil i antall tropper som kan angripe...

DeletedUser

Guest
Dette er ifra Eta...

Du har en by med f.eks 30 stein, 30 hopp og 30 ryttere...I tillegg har du satt støtte der ifra en annen by...f.eks 30 sverd, 30 bue, 30 hopp og 30 stridsvogner. Når du angriper en by kommer det opp at du kan angripe med 30 stein, hopp og ryttere...men du angriper bare med 20 av hver. Når angrepet er sent skulle det stått at du hadde igjen 10 av hver for å sende et nytt angrep, men isteden er også støtten din nå inkludert i antall tropper du kan sende...dvs i mitt eksempel ville det stått at jeg kunne fremdeles angrepet med 10 stein, 30 sverd, 30 bue, 30 stridsvogner, 40 hopp og 10 rytter...men hvis du prøver får du beskjed om at "ah ah ah, nei nei nei, det går ikke"....
 

DeletedUser

Guest
Blir spennende å se om denne buggen er fikset i oppdateringen som kommer på tirsdag...
 

DeletedUser

Guest
Vi får se etter oppdateringa i morra hvordan det er. Dersom det ikke er fiksa så sier du bare ifra, så skal jeg mase igjen :)
 

DeletedUser

Guest
Dette har ikke rettet seg Dakapo :(

Det aller mest irriterende med dette er hvis du vil sende f.eks støtte over land, men du vil sende stridsvognene alene for da kommer de raskere frem enn om de ble sendt sammen med hoppelitter. Så du klikker støtte...og riktig antall enheter kommer frem (tropper ifra denne byen), så du klikker på stridsvognene og sender dem av gårde. Det som nå kommer frem er TOTALT antall tropper i byen, dvs tropper ifra byen pluss eventuelt støtte ifra andre byer, noe som gjør at hvis du nå klikker på hoppelittene du også vil sende, så går ikke dette fordi feil antall hoppelitter som det er mulig å sende vises. Så man må lukke støttevinduet og klikke støtte igjen for å få sendt riktig antall...
 

DeletedUser

Guest
Ja, men vi ble dessverre ikke oppdatert idag likevel (se annonsering). Vi oppdaterer i morgen i stedet, og da får vi krysse fingrene våre.
 

DeletedUser

Guest
Ok, send en ticket med hvilken nettleser du bruker og hvilken versjon det er så skal jeg se hva jeg får til.
 
Topp