Før-verden diskusjon

DeletedUser610

Guest
Så, hvem har planer om å starte på denne verdenen? Noen som har planer å starte allianse og slikt?

Fyr løs =)
 

DeletedUser915

Guest
Så, hvem har planer om å starte på denne verdenen? Noen som har planer å starte allianse og slikt?

Fyr løs =)

JA, JEG HAR PLANER OM Å STARTE PÅ DENNE VERDENEN!

Allianser og slikt er jeg ikke fan av, så det gidder jeg ikke. Kanskje jeg lager min egen med kun plass til meg.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal lage en allianse. Har med meg en bra gjeng fra Iota. Hvis noen ønsker å bli med send meg melding. Skriv kort om deg, hvor lenge du har spillt, hvor dedikert du er og om du spiller på andre verdener. Vil helst ha spillere som meg som bare dedikerer tiden til en server.

Var aktiv i Busby babes sammen med Livma på Iota. Vi gjorde det litt spennende mot slutten og tvang Nume til å fullføre alle 4 under før de egentlig hadde planlagt ellers hadde vi fullført VUene først.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er ikke helt overbevisst om jeg skal starte grunnet nattbonus :confused:
 

DeletedUser343

Guest
Nattbonusen virker litt underlig ja.

"02:00-09:00" passer meg litt bedre enn på de andre verdenene men er litt skeptisk.
 

DeletedUser610

Guest
Veldig annerledes fra Mu hvertfall. Forandring fryder pleier jeg alltid å si.
Nattbonusen passer nok godt til B-mennesker samt at det er er bra nattbonus i helgen for de fleste. Samt at A-mennesker ikke trenger å drive med timing og slikt før de drar på jobb.
 

DeletedUser

Guest
Begynner og minne litt om hvordan Evony gjorde dette. De åpnet nye servere (tilsvarer verden her) for og trekke mer penger ut av brukerne. Folk spilte på flere og flere servere og gikk til slutt lei. Så begynte devsa og endre spillmodusen for og få nyere spillere fortere opp i rank, i tillegg
kom utfordringene med og merge servere osv.

Håper ikke dette skjer her.
 

DeletedUser

Guest
Når er det den åpner? Kl:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser399

Guest
Teknisk sett ja, når du mottar belønninger som gir tropper;)
 
Topp