Følger du med på forumet?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Følger du med på forumet? Det kan nemlig lønne seg.


Det er ikke så veldig mange av dere som faktisk leser forumet daglig, men det er noen som gjør det og dere ønsker jeg å belønne bitte litt.


Skriv nicket ditt i denne tråden (kun nicket ditt.. f.eks "Dakapo") og du vil motta 200 gullmynter av meg.

For 200 gullmynter kan du prøve ut noen av premiumfunksjonene som vi tilbyr. Kanskje du ønsker å prøve ut Administratoren som gjør at du kan legge til flere byggeordrer i byggekøen din, som blir forlenget fra 2 til 7 ordrer. Eller kanskje du ønsker å få velvilje litt raskere? Da er Yppersteprestinnen et flott valg da hun øker produksjonen av velvilje med hele 50%.. og enda finnes det flere valg!



De 15 første som gjør dette vil motta gullmynter fra meg rett inn på sin konto. Enkelt og greit. =)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er fortsatt mulig å få med seg litt gratis gullmynter. Eneste du trenger å gjøre er og skrive nicket/brukernavnet ditt i denne tråden.
 

DeletedUser

Guest
Er fortsatt mulig å få med seg litt gratis gullmynter. Eneste du trenger å gjøre er og skrive nicket/brukernavnet ditt i denne tråden.

steelnor
 

DeletedUser

Guest
Manuman11

Manuman11

Kan jeg få myntene mine nå? Send de til Manuman11 på Epsilon.
 

DeletedUser

Guest
Da skal 200 gullmynter være satt inn på følgende kontoer:

DividedUnited
Kong Arthur
Trym
Posi92
twisted mind
Manuman11
Czared
Arminius
Steelnor


Det betyr at det fortsatt er mulig for 6 spillere å få seg 200 gullmynter av meg kun ved å skrive sitt brukernavn i denne tråden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Contaire, sewa88 og Jorda96 skal nå ha mottatt sine gullmynter.
 

DeletedUser

Guest
Vh98s og Peder99 har nå mottatt sine gullmynter.

1 spiller til nå som får 200 gullmynter.
 

DeletedUser113

Guest
her er jeg

opey :p
også skriver jeg litt til slik at meldingen skal bli lang nok ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp