Tilbakemelding - Event: Spartansk attentat

DeletedUser

Guest
wiki_logo_assassins_bg.png



Har du tilbakemeldinger, kommentarer eller kanskje spørsmål til vår event? Ta det i denne tråden!:)
 

DeletedUser1022

Guest
Synst at Innogames "krever" nok penger av oss allerede.
Disse eventene er noe tull...
 

DeletedUser1036

Guest
At de koster penger er greit, men jeg trodde Innogames hadde skjønt etter forrige tragedie (påskeeventen) at disse manticora forsterkningene var alt for sterke. 39 Manticoras i en pakke. Ja Erinnies og Harpies er også der, men harpies får man ikke like mange av (med tanke på % i forhold til full nuke) og Erinnies må fraktes i båt, eller gå langs land. Min oppfatning er at disse forsterkningene hadde en for stor "impact" på balansen i spillet. Jeg vil tro mange er enige med meg hvis jeg sier de kunne tonet ned disse forsterkningene et par hakk.
 

DeletedUser1022

Guest
Ser at man kan skaffe seg veldig mye off her, men veldig lite deff, synst at 2 belønninger skulle innholdt buer og sverd, blir vansklig å deffe seg mot event offtropper, når man ikkje kan få defftropper.
 

DeletedUser1036

Guest
Ser at man kan skaffe seg veldig mye off her, men veldig lite deff, synst at 2 belønninger skulle innholdt buer og sverd, blir vansklig å deffe seg mot event offtropper, når man ikkje kan få defftropper.

Enig, blir dumt at eventene gir en såpass stor off boost, og så og si ingen deff boost.
 

DeletedUser

Guest
Ser at man kan skaffe seg veldig mye off her, men veldig lite deff, synst at 2 belønninger skulle innholdt buer og sverd, blir vansklig å deffe seg mot event offtropper, når man ikkje kan få defftropper.

Det er notert :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg misliker eventen sterkt og synes den ødelegger spillet.
 

DeletedUser1182

Guest
Det event her er noget kedeligt. Der er ikke meget udfordring i at skyde pile af sted, som ikke skal ramme præcist eller finde gemte mål. Jeg synes det er sjovere, hvis der skal arbejdes lidt for sagen, eller der skal løses nogle opgaver som kræver noget strategisk sans.
Det ville også være fint, hvis der var nogle opgaver som krævede at man arbejdede sammen i den enkelte alliance for at få en belønning.

Jeg mener lige som flere andre at den store bunke manticorer man lynhurtigt kan samle, uden at man kan hente noget tilsvarende defensivt er et problem. - ikke specielt i verdener som har kørt i længere tid. Der er et irritationsmoment for mange spillere, men hvis man er i en god alliance med mange byer overlever man nok en periode, hvor nogle folk med aktier i den norske olieindustri -eller hvor guldlagrene nu kommer fra - har nogle festlige dage :)
Men eventen er noget ødelæggende for ny verdener. Her har mange spillere kun få byer, og så er det ret umuligt at dæmme op for manticorer, harpyer og flammeskipe i store mængder fra de spillere, som er kommet noget foran i forvejen, og som har en god bankkonto.
De store samlede belønninger til byerne med ressurser, magi osv. kommer jo også de store spillere og alliancer mest til gode.
Det bliver kedeligt at spille, hvis det er eventerne der kommer til at afgøre, hvem der vinder. :(
Jeg ved ikke om problemet kunne løses ved at regulere belønningernes størrelse ned i ny verdener - ligesøm præmierne er mindre i langsomme verdener.

Jeg er glad for øyopdrag - her kan man hente nogle ting, som hjælper en hurtigere frem, men præmierne er i en størrelse så de ikke påvirker spillet så meget igen. Jeg synes også det var fint i eventen hærfører for Rom, at der var nogle belønninger som man ellers ikke får i spillet f.eks kædelyn, luksusresidens osv. Jeg ville hellere se flere lidt anderledes præmier, end de kæmpebunker tropper, som selvfølgelig er timet til angribende guldgravere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg liker slike event.Når jeg får ukelønn skal jeg kjøpe mange gullmynter.
 
Topp