Tilbakemelding - Event: General av Roma

DeletedUser

Guest
commander_awarding_screen.png



Skulle du ha noen tilbakemeldinger på vår event "General av Roma", kan du ta det i denne tråden.​
 

DeletedUser343

Guest
Nytt slagord for InnoGames - Vi tar gjerne i mot pengene dine, men vi forbereder ikke spillopplevelsen av den grunn.

Men alt det bryet for et usselt kulturnivå som man lett kan tjene seg opp til på kort tid (ihvertfall for de minste og de største (som er aktive med krigføring eller å sette i gang byfestivaler) )
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1049

Guest
På min skjerm er oppdrag #6 og #9 dekket av andre objekter og innholdet kan ikke flyttes nok til at man får tak i noen av de. Veldig merkelig design og jeg kjører full HD-oppløsning så jeg burde jo kunne se alt og litt til.
 

DeletedUser343

Guest
Oppdrag 6 og 9 vises fint på min 24" 1080p (fullHD) skjerm. Får flyttet rundt nok til at jeg kan trykke på de jeg.
 

DeletedUser760

Guest
Nytt slagord for InnoGames - Vi tar gjerne i mot pengene dine, men vi forbereder ikke spillopplevelsen av den grunn.

Men alt det bryet for et usselt kulturnivå som man lett kan tjene seg opp til på kort tid (ihvertfall for de minste og de største (som er aktive med krigføring eller å sette i gang byfestivaler) )
Dersom du ser på hele eventen som "bryet" så skjønner jeg utalelsen din, men er jo ikke så veldig vanskelig å komme til slagmark 33 i løpet av 18 dager.
 

DeletedUser856

Guest
Hvor er forresten slagmark 20 og 21? Finner dem ikke på mitt kart. Samt flere slagmark blir gjemt under rangerigen og min hær?
Bare oss meg det er slik?

Tror ikke det umulig å komme seg til slagmark 33. Klart sikkert lettere med gullbruk
 

DeletedUser343

Guest
Hvor er forresten slagmark 20 og 21? Finner dem ikke på mitt kart. Samt flere slagmark blir gjemt under rangerigen og min hær?
Bare oss meg det er slik?

Tror ikke det umulig å komme seg til slagmark 33. Klart sikkert lettere med gullbruk

Skal være mulig hvis du flytter nok på kartet. Ihvertfall med nettleseren Google Chrome.

Tror at det skal være mulig å gå fra slagmark 14 til 33 ihvertfall i følge kartet.
 

DeletedUser856

Guest
Bruker opera jeg nå da.
Ja tror også du kan gå fra 14 - 33.
men jeg finner forsatt ikke 20 og 21 selv med å flytte kartet.

kart.jpg
 

DeletedUser343

Guest
Tror at jeg ser hvorfor.

Alt virker å være forskjøvet til høyre hos deg og zoomet ut. Se på plasseringen til pilene i forhold til slagmarkene.
Slik ser det ut hos meg.
cMX9pzP.jpg
 

DeletedUser

Guest
Oppdrag 6 og 9 vises fint på min 24" 1080p (fullHD) skjerm. Får flyttet rundt nok til at jeg kan trykke på de jeg.

Jeg får ikke tatt nr. 6 begrunn av at troppvisningen dekker nr.6 så det er veldig irriterene, og når jeg zoomer inn så får jeg heller ikke tatt den, fordi den zoomer aoutmatisk inn igjen
 

DeletedUser856

Guest
Å den ligger der bort ja. Hmm.. må prlve en annen browser da. kommer ikke opp her og kan ikke flytte kartet den veien. 5 og 6 lå gjemt under min hær osv men de fikk jeg trykket på. også 1 var litt vrien.
 

DeletedUser856

Guest
Å den ligger der bort ja. Hmm.. må prlve en annen browser da. kommer ikke opp her og kan ikke flytte kartet den veien. 5 og 6 lå gjemt under min hær osv men de fikk jeg trykket på. også 1 var litt vrien.

Nå dukket de merkelig nok fram. aldri fått flyttet kartet vannrett men gikk nå. så der kom 21 og 22 :D Lets go!
 

DeletedUser817

Guest
Da har det kommet oppdatering og endring som skal gjøre det bedre å se alle
 

DeletedUser343

Guest
Kartet har vært greit siden dag 1 for meg.

Slagmark 33 nådd og beseiret etter 9 dager. Gikk direkte fra nr 14 til 33.
 
Topp