Besvart erobring

DeletedUser

Guest
jeg får det ikke til! jeg har prøvd 2 ganger men nei. jeg kan fortelle hvordan jeg har gjort det så får dere si va jeg gjør feil.

først trykker jeg på byen jeg vil ha, så trykker jeg angrep. så trykker jeg påde to mennene som står å hvisker, så sender jeg hæren, jeg sender et transportskip, og noen krigere.

så etter en stund strater opprøret, er det meningen at jeg skal angripe den andre gang før opprøret starter?:confused:

så etter tolv timer komer det at opprøret pågår, skal jeg angripe nå?
isåafall så angriper jeg mens opprøret pågår.
så etter opprøret så skjer det ikke noe mer:eek:, og ja jeg sendte ko,oniskip den andre gangen.

hjelp, jeg vil ha mer poeng!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg får det ikke til! jeg har prøvd 2 ganger men nei. jeg kan fortelle hvordan jeg har gjort det så får dere si va jeg gjør feil.

først trykker jeg på byen jeg vil ha, så trykker jeg angrep. så trykker jeg påde to mennene som står å hvisker, så sender jeg hæren, jeg sender et transportskip, og noen krigere.

så etter en stund strater opprøret, er det meningen at jeg skal angripe den andre gang før opprøret starter?:confused:

så etter tolv timer komer det at opprøret pågår, skal jeg angripe nå?
isåafall så angriper jeg mens opprøret pågår.
så etter opprøret så skjer det ikke noe mer:eek:, og ja jeg sendte ko,oniskip den andre gangen.

hjelp, jeg vil ha mer poeng!

Framgangsmåte ved erobring.

1. Bli kvitt alle troppene i byen du skal erobre.
2. Start et opprør (send et opprørsangrep, angrepet må vinne).
3. Vent 12 timer.
4. Send et normalt angrep med et koloniskip og en del tropper og skip (angrepet må vinne og koloniskipet må overleve).

Pass på at det siste angrepet må treffe byen mellom 12 og 24 timer etter at opprøret starter. Det har ikke noe å si om angrepet blir sendt før 12 timer er gått bare det treffer innenfor tidsrammen.

Koloniskip og Opprør må forskes på i Akademiet før det kan brukes.
 

DeletedUser

Guest
!

jeg gjorde det du sa! men byen ble til en spøkelsesby og mer skjedde ikke!:mad:
 

DeletedUser

Guest
alpha

jeg har verdenen alpha og du beta, så blir litt vannseklig:)
 

DeletedUser

Guest
jeg har verdenen alpha og du beta, så blir litt vannseklig:)

det veit jeg.
Men har fortsatt tilgang til Alpha uansett ;)

Om du skal ta en by, må det være en fiendelig spiller og ikke en bonusby.
Eller du kan bygge en by på nytt.
 

DeletedUser

Guest
For å erobre spøkelses byer så trenger man ikke opprør, bare sørg for at byen er tom for tropper, både land og hav.
Så kan du bare sende ks rett inn.
 
Topp