Er eksklusiv eksklusive?

DeletedUser328

Guest
Er eksklusiv eksklusive når de tar inn Epsion`s største flyktning? I mine øyner er de bare en spøk som er syke etter poeng.

Lenge leve BAD!
 

DeletedUser

Guest
Det var jo verdt det når det fører til litt aktivitet på forumet igjen.
Men skal si at dere er flinke til å gi han seiers parader :p
 

DeletedUser328

Guest
Feigt av dere å holde flyktninger! Hadde han ikke hatt dere, hadde han vært død for lenge siden...

Eksklusiv = Flyktnings leir
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke du vet helt hva flyktninger er jeg :p

I mine øyne er han en aktiv spiller, noe som det ikke er overflod av på Epsilon
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke hvorfor det er feigt å ta inn en "flyktning".
Bare fordi han er en flyktning i dere øyne betyr ikke det at han er det i andres.
 

DeletedUser

Guest
faktisk, hvis de tar inn en flyktning så får de bare flere utfordringer siden de fleste allianser ikke godtar flyktninger som da gjør at de får flere angrep på seg=flere KP og flere KS
 

DeletedUser

Guest
Men vi er vel Eksklusive nok til at forfatteren av denne tråden ikke spiller på Epsilon lengre, og stammen hans er i oppløsning :p
 

DeletedUser

Guest
buhuuu:-(

jeg har alltid hadd lyst til å bli med i eksklusiv:-(
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kommer jeg inn i denne verden jeg kan bare dra til Theta og achilles
 

DeletedUser

Guest
Ja, synd at jeg ikke rakk å bli med, jeg som bare elsker erobringssystemet!
 

DeletedUser

Guest
Hei alle i Epsilon. Da vil jeg informere at vi i Eksklusiv har tatt hjem bøtta :) Vinner av verden
Du har bygget ferdig 4 av de 7 verdensundrene!

Da er det på tide å takke alle i alliansen Ekslusiv for en fremragende innsats. Vi har knust alle de andre alliansene. Det har vært en lang og til dels travel reise, men nå er vi endelig i mål. Sitter her og smiler meg gjennom alle de harde kampene vi har hatt med en god del av alliansene her. Det har naturlig nok vært en del frafall både her i eksklusiv og i andre allianser, men det skal ikke legge noen demper på denne seieren. Det er vi i eksklusiv som har bidratt til at mange av de beste har møtt veggen :) Ville bare takke alle spillerne som har vært en del av Epsilon for å ha bidratt til en "levende" server. Vi møtes nok igjen :) Alle gratulasjoner taes imot med takk.
 
Topp