Enter

DeletedUser

Guest
Hei!

i søkeboksen, og i rank boksen er det jo mulig å søke på andre spillere og deres ranker, men noe som kan være irriterende er at man ikke kan søke ved å trykke enter. Det at man må trykke på knappen ved siden av boksen kan for mange være litt frustrerende... jeg har ihvertfall opplevd det slik :)

Dette er selvfølgelig bare en bagatell, men håper likevel at dette kan rettes på ;)

-Henry
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hei!

i søkeboksen, og i rank boksen er det jo mulig å søke på andre spillere og deres ranker, men noe som kan være irriterende er at man ikke kan søke ved å trykke enter. Det at man må trykke på knappen ved siden av boksen kan for mange være litt frustrerende... jeg har ihvertfall opplevd det slik :)

Dette er selvfølgelig bare en bagatell, men håper likevel at dette kan rettes på ;)

-Henry

det er rett som henry596 sier :det er litt frustrerende
 

DeletedUser

Guest
Hei!

i søkeboksen, og i rank boksen er det jo mulig å søke på andre spillere og deres ranker, men noe som kan være irriterende er at man ikke kan søke ved å trykke enter.
(…)

Jeg støtter forslaget, jeg òg.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, da må vi nesten bare håpe at grepo-teamet kan ta seg bryet med å forbedre dette.
 

DeletedUser

Guest
Har tatt forslaget videre til Innogames, men kan ikke love at det blir gjennomført. Vi får bare følge med å se :)
 
Topp