Endring i oversettelser

DeletedUser

Guest
Förslag på lite textändringar: Röd (Nu), Grön (Ändrat)

Lagerets kapasitet nå: XXXXX per ressurs
av dette i hulen: XXXX per ressurs
Lagringskapasitet ved nivå XX: XXXXX per ressurs
av dette i hulen ved nivå XX: XXXX per ressurs

Lagerets kapasitet nå: XXXXX per ressurs
av dette i hulen: XXXX per ressurs
Lagringskapasitet ved nivå XX: XXXXX per ressurs
Lagringskapasitet ved nivå XX: XXXX per ressurs

---------------------------------------

Jag tycker även att "handelsfunktionen" ibland är lite svårt att förstå, inte pga norskan utan att ibland är det svårt att veta vad som säljs och vad som köps.. så att säga ! Tex när man är på "Byoversikten" och har gjort en handel i Marknaden så är det en bild på en resurs med en "pil" MOT byn och en till fast med en "pil" FRÅN byn.. Är det för att visa att pilen MOT byn är det jag har köpt (kommer att få) och pilen FRÅN byn är det jag levererar till säljaren ?

---------------------------------------

Sen vet jag inte om det bara är för mig som det är konstiga tider när man bygger ? När jag är på "Byoversikt" så snurrar tider på allt jag bygger (med väldigt konstiga timmar) men går jag in på "Senat" så är det bara den Första byggnaden som tiden rullar på.. Inte dem andra, så då är frågan: Byggs bara EN sak åt gången ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
det står tilbud og krav over de områdene;) burde ikke være så vanskelig da egentlig
 

DeletedUser

Guest
det står tilbud og krav over de områdene;) burde ikke være så vanskelig da egentlig

Ja men om man vill köpa av "bönder" så står det väl inte så ? Då är det bara några konstiga pilar korsan o tvärsan med 1:1.25 .. :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm! Jeg kan se over oversettingen.

Det låter bra.. Kan också tillägga att när man har lagret i nivå 29, så stor det inte vad lagringskapaciteten är för nivå 30 (maxnivån). Det står som om 29 var sista uppgraderingen:

"Lagerets kapasitet nå: 24503 per ressurs
av dette i hulen: 2900 per ressurs
"
 

DeletedUser

Guest
Ett förslag

Jag kan tycka att det hade varit bra om man vetat hur många nivåer det är på respektive byggnad.. Som tex så är lagret på 30 men Hule är bara 10.. Så då skulle det ju kunna så i "beskrivningen" lite mindre längst ner "Nivå: xx/30" eller "Maxnivå är XX" ..
 
Sist redigert av en moderator:
Topp