Endre fokus Inno!

DeletedUser

Guest
Kjære InnoGames,

Hva med en liten fokusendring?

Let's be real, flesteparten bryr seg midt på rævva hvordan rådgiverne ser ut. Hvorfor bruke verdifull tid og krefter på å endre design?

Hvorfor ikke fokusere på viktigere ting, som f.eks. appen, bedre tekstbehandler, nye FM regler og "View counter" på tråder på allianseforumet!?
 

DeletedUser703

Guest
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bygge videre på Ole Tor sa (ref. tidligere tråd).

Hvorfor kan man ikke angripe etter at man har aktivert FM? Dere, og Inno, får kritikk og mange blir irriterte av at mange server er fulle av Byggmester Bob folk. Angrep er ofte vanskeligere enn forsvar, og mindre lønnsomt. Hvorfor kan man da ikke angripe når man har aktivert FM? Dette fører bare til enda mer Byggmester Bob!? Jeg klarer ikke helt å forstå logikken deres, da det er nettop det dere får kritikk for, at det bare er bygging og poeng, istedet for kamppoeng man får gjennom angrep. Hvorfor? Kan noen vær så snill å forklare med det !?
 

DeletedUser787

Guest
Enig med SC.
Er også imot eventer hvor man kan gulle seg fram til det meste og deretter får et ekstremt overtak nøyaktig pga dette. Skaper bare mer og mer frustrasjon samt urettferdighet i dette spillet...
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser

Guest
Ja? Kommer noe til å skje, eller velger InnoGames å ignorere forberedelsestips og klager som vanlig?
 

DeletedUser817

Guest
Alt av forslag blir som regel sendt videre, så lenge det er flere enn et par spillere som mener at forslaget er godt.
Alt som er nevnt i innlegget over er jo ting som Inno allerede jobber med.

For de som har spilt dette en stund, så vet man at de fleste punktene allerede er forbedret mange ganger.
Hvordan folk velger å spille sitt spill, kan ikke Inno påvirke.. Men alle gode tips vil selvsagt tas videre. Dere må også huske at Grepolis spilles i veldig mange andre land, og ønsker skal gjennom flere runder før de blir utviklet.

Hvorfor ikke fokusere på viktigere ting, som f.eks. appen, bedre tekstbehandler, nye FM regler og "View counter" på tråder på allianseforumet!?

Hva er det du ønsker her? litt mer konkrete ønsker hadde vært fint..

FM ønsket, er noe jeg støtter og har ment lenge, men som ikke har vært gitt gjennomslag for av ulike årsaker..
 

DeletedUser

Guest
Alt av forslag blir som regel sendt videre, så lenge det er flere enn et par spillere som mener at forslaget er godt.
Alt som er nevnt i innlegget over er jo ting som Inno allerede jobber med.

For de som har spilt dette en stund, så vet man at de fleste punktene allerede er forbedret mange ganger.
Hvordan folk velger å spille sitt spill, kan ikke Inno påvirke.. Men alle gode tips vil selvsagt tas videre. Dere må også huske at Grepolis spilles i veldig mange andre land, og ønsker skal gjennom flere runder før de blir utviklet.

Hvorfor ikke fokusere på viktigere ting, som f.eks. appen, bedre tekstbehandler, nye FM regler og "View counter" på tråder på allianseforumet!?

Hva er det du ønsker her? litt mer konkrete ønsker hadde vært fint..

FM ønsket, er noe jeg støtter og har ment lenge, men som ikke har vært gitt gjennomslag for av ulike årsaker..

Kan godt være at de "jobber" med det - men vi ser ingen fremgang. Kan godt være de har blitt forbedret mange ganger - men det er ikke godt nok.

Ang. at ønskene ikke er konkrete nok: Jeg stjal egentlig bare titlene på andre tråder med forslag til nye endringer, så du kan lese dem og forstå hva jeg mener :)

Hvorfor er det ikke blitt noe av FM ønsket da?
 

DeletedUser817

Guest
Ad FM ønsket.
Vet ikke. Vi får ikke vite alt. Husk at Grepo spilles i 24 land, og Norge er en bitte liten nasjon i denne sammenhengen. Skal de svare alle, så vil de ikke gjøre stort annet. Så balansegangen mellom å, vurdere, jobbe, svare og utvikle er komplisert.

Men stå på å kom med forslag, så sendes de videre. Selv om ikke alt blir besvart, så hender det at det blir tatt videre likevel.
 
Topp