Diskusjonstråd - Zeta

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Spørsmål og kommentarer om Zeta kan du ta her :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser408

Guest
Utrolig kult det at dere lager ny verden!:)
Håper at den ikke får de små problemene som Epsilon...
Gleder med til den blir lagt ut. ;)
 

DeletedUser80

Guest
Noe av grunnen til at denne serveren kommer er problemene vi så ved oppstarten av forige server, så vi satser på at denne skal flyte fint!
 

DeletedUser388

Guest
går det bare ant og ha 40spilere i ein allianse ????
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Tidspunkt

Hvilket tidspunkt starter Zeta?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser80

Guest

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er skikkelig bra gjennomtenkt å starte opp en ny verden nå midt i sommerferien når mange er enten i ferie modus eller lite aktive...4 av 7 i min allianse er på ferie, så vi kommer ihvertfall til å få en kjempe boost i starten.

Håper ironien min skinner soleklart igjennom...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser80

Guest
Jeg synes det er skikkelig bra gjennomtenkt å starte opp en ny verden nå midt i sommerferien når mange er enten i ferie modus eller lite aktive...4 av 7 i min allianse er på ferie, så vi kommer ihvertfall til å få en kjempe boost i starten.

Håper ironien min skinner soleklart igjennom...

Denne serveren kommer sikkert ikke helt idielt for alle, men mange ville ha en ny server nå. Du er tydligvis ikke på ferie, og hvis 57% av alle er på ferie (Med ditt eksempel) , så har du en fordel har du ikke? Selvom mange tror det, så må man ikke ha samme allianse på alle serverene! Du kan få et forsprang, komme deg i en god allianse, og få nye venner. Ikke se på det negative, se på det positive!
 

DeletedUser408

Guest
Haha, jeg er glad for at serveren kommer i sommerferien da har jeg en god mulighet å komme godt igang. :cool:
Men jeg lurer fortsatt på hvilken versjon det er det står bare 2.XX, Epsilon er 2.06 nå(tror jeg)... Noen som vet hvilken versjon den er på?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Når det står 2.xx så betyr det at den vil komme med den nyeste versjonen, og oppdateres i takt med Epsilon. Med andre ord vil Zeta ha samme versjon som Epsilon.
 

DeletedUser408

Guest
Åja, takker for info, da tipper jeg det vil blir 2.06 hvis dere ikke lurer inn en liten ekstra versjon når dere legger ut Zeta. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal ikke begyne og spille på Zeta hvis den er som Epsilon.Epsilon var utrolig dålig eter min mening.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp