Diskusjonstråd oppdatering av gamle verdener til 2.0

DeletedUser

Guest
Hvordan blir jeg kvitt den irriterende handelsmannen? Er ikke interesert i å se hvor han er eller hvor han er på vei hver gang jeg er i havna for å bygge båter...:mad:
 

DeletedUser

Guest
Helt utrolig! Har folk virkelig stemt JA til å få det irritasjonsmomentet her inn i spillet?

En annen ting...om du f.eks står i havna og setter Havet kaller på byen din, så kommer ikonet for havet kaller frem, men det får ingen effekt for halveringen av tiden det tar å bygge båter. For at det skal ta effekt må du refreshe havne vinduet. Så bortkasta tid!!! Har kasta bort endel magi i dag pga dette! :mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Snob-YOU-SEEM-ANGRY-WHY-U-MAD-BRAH-1.jpg


Æsj må vel bite i surt eple igjen og bare godta d..
Spille gjør jeg så lenge jeg har fritids nok.

challenge-accepted.png
 

DeletedUser

Guest
Om du har markedsplass vinduet oppe er fanene "andres tilbud" og "opprett tilbud" synlige. Når jeg klikker "neste by" forsvinner disse fanene, og jeg må klikke på markedsplassen en gang til for å kunne opprette et tilbud. At folk har stemt JA til å få dette ekstra irritasjonsmomentet og ekstra tidsforbruket inn i spille er mer enn jeg begriper...
 

DeletedUser

Guest
Blir vel slutten for Alpha og delta dette...

Denne nye "syyyykt moderne" oppdateringen blir litt for tidskrevende for meg... Kunne ramset opp veldig mye som jeg missliker. Er ikke snakk om bagateller. Kan gi noen eksempler:

-Vinduene er bare ett eneste rot

- Tar for mye energi for øynene mine, med kartet og alle disse vinduene. Veldig rotete generelt

- Som SG sa, går ikke an å switche mellom byene og beholde markedet. Ergo tar for lang tid å bla gjennom byene og opprette nye handler. Gjelder dette for kaserne og annet også?

- Når man får melding kan man ikke se det før man trykker på ikonet meldinger. Notification om melding kommer noen minutter etter at man har fått melding. Eller mange minutter?

- Forumet blir rotete når det er mange forskjellige forumer. Etter man har trykket på f.eks angrep og går til et annet som er skrivet i. Lyser fortsatt angrep blått......... Veldig irriterende. Er man i en allianse som f.eks. PQ må man bla langt bortover for å finne 70% av forumet.

- Elendig chat............. Får ikke plass på siden, går ikke an å endre på størrelsen heller. Forsvinner i alt annet rot.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vinduene er iallefall bra, ingenting å klage på, lettere med rapporter iallefall, elle rå finne BB til byer, spillere allianser o.s.v, du kan ha begge deler oppe slik kan du skrive rett av eller ta rapport for rapport uten å gå innn og ut eller bruke notatblokk (nei jeg bruker ikke administrator alltid).
 
Topp