Diskusjonstråd - Eta

DeletedUser

Guest
Har du spørsmål rundt åpningen av Eta, eller kommentarer så kan du ta det i denne tråden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Litt tregt kanskje?:D Men skal spille anyway.. Liker ikke opprørssystemet:p..
Men Dakapo: Er det sånn at annen hver verden blir opprør og beleiring?
 

DeletedUser

Guest
Hastighet 2 er kanskje gjesp, men da vi også er et ganske lite marked vil det så altfor raskt bli en stor spiller/allianse, men med en litt lavere hastighet kan vi forhåpentligvis holde det flytende litt lengre :)
 

DeletedUser

Guest
Samme som?

Blir ikkje verdenen der veldi lik beta da? :D
 

DeletedUser

Guest
Hastighet 2 er kanskje gjesp, men da vi også er et ganske lite marked vil det så altfor raskt bli en stor spiller/allianse, men med en litt lavere hastighet kan vi forhåpentligvis holde det flytende litt lengre :)

to be honest, i think slower world speed's are a disaster for this community.
slower worlds get boring faster then the fast ones, as i saw in dutch servers, worlds like eta (world speed 1) and alpha (world speed 1) are dead already, they just show as much future as worlds like epsilon (world speed 3), which is still full of active people.

btw, had to say hello from patron to you ;)
 

DeletedUser

Guest
Om dere syns det er så kjedli so ikkje start der da :) Syns at seine verdener er litt kjekke^^ Tar litt lengre tid å bli stor :)
 

DeletedUser

Guest
Om dere syns det er så kjedli so ikkje start der da :) Syns at seine verdener er litt kjekke^^ Tar litt lengre tid å bli stor :)

Xd
well, since worlds show up with more time between, i actually will start here, since this is a good opportunity to get in a world without 2 months of playing missed :\
(i translated you're text, next time englisch?)
 

DeletedUser

Guest
Phontaine; det er veldig flott at du er her (og du må hilse tilbake:)), men dette er et forum for den norske versjonen av Grepolis og språket på forumet vil være norsk. Jeg kan godta noe engelsk, men jeg foretrekker at du oversetter med google translate selv om det er en veldig dårlig oversetter.
 

DeletedUser

Guest
Det var allerede oppretta, bare ikke gjort synlig. Synlig nå!:)
 

DeletedUser

Guest
Phontaine; det er veldig flott at du er her (og du må hilse tilbake:)), men dette er et forum for den norske versjonen av Grepolis og språket på forumet vil være norsk. Jeg kan godta noe engelsk, men jeg foretrekker at du oversetter med google translate selv om det er en veldig dårlig oversetter.

Fro nå av skal jeg oversette alt da;)
 

DeletedUser

Guest
Phontaine; det er veldig flott at du er her (og du må hilse tilbake:)), men dette er et forum for den norske versjonen av Grepolis og språket på forumet vil være norsk. Jeg kan godta noe engelsk, men jeg foretrekker at du oversetter med google translate selv om det er en veldig dårlig oversetter.

er at google oversette eller til det norske språk? :rolleyes:
 
Topp