Diskusjonsforum

DeletedUser823

Guest
Nei. Du kan godt late som fordi du ikke tåler å bli korrigert. Men jeg har fortsatt totalt og fullstendig rett og du har totalt fullstendig feil. Sånn er det bare. Sorry, not sorry.
Og hvordan tar jeg feil? Jeg quotet der jeg skrev "i nær fremtid". Jeg sa at regelen startet med "i nær fremtid" du sa at den ikke gjorde det. Jeg beviste at regelen faktisk startet med det. Altså... Jeg hadde rett.
 

bytting

Well-Known Member
Jeg hadde rett.
Nei. Du tok feil. Det er ikke verdens ende å ta feil, Drake. Istedetfor for å furte for at du blir korrigert så får du heller ta lærdom av det, tenk deg litt bedre om før du prøver deg på disse gotcha-greiene dine, om du absolutt må pøve gotche folk. Men du tok feil, jeg hade rett. Deal with it.
 

DeletedUser823

Guest
Nei. Du tok feil. Det er ikke verdens ende å ta feil, Drake. Istedetfor for å furte for at du blir korrigert så får du heller ta lærdom av det, tenk deg litt bedre om før du prøver deg på disse gotcha-greiene dine, om du absolutt må pøve gotche folk. Men du tok feil, jeg hade rett. Deal with it.
Så, hvordan tok jeg feil i så fall?
 

bytting

Well-Known Member
Det har jeg allerede forklart. Om du gikk glipp av det så får du tilbake og finne det. Og så leser du det. Om du fortsatt ikke forstår hvorfor du tar feil så får du lese det en gang til. Om du fortsatt ikke forstår det leser du det en gang til. Og så gjentar du den prosessen helt til du enten forstår det eller blir for dehydrert.
 

DeletedUser823

Guest
Neivel. Om du ikke vil forklare så gidder ikke jeg å presse deg til å skulle forklare heller. :)
 

bytting

Well-Known Member
Det er godt mulig dette er første gang i ditt liv at du opplever at du ikke får lov å ha rett fordi du vll ha rett,men jeg har ikke tenkt å late som at du har rett bare fordi du ikke tåler å ta feil. Sorry, altså.
 

DeletedUser823

Guest
Det er godt mulig dette er første gang i ditt liv at du opplever at du ikke får lov å ha rett fordi du vll ha rett,men jeg har ikke tenkt å late som at du har rett bare fordi du ikke tåler å ta feil. Sorry, altså.
Men forklare hvorfor, det vil du ikke. Det går fint. :) Får bare leve videre med å tro at jeg har rett jeg. :D
 

bytting

Well-Known Member
Men forklare hvorfor, det vil du ikke.
Det har jeg allerede forklart
Om du gikk glipp av det så får du tilbake og finne det. Og så leser du det. Om du fortsatt ikke forstår hvorfor du tar feil så får du lese det en gang til. Om du fortsatt ikke forstår det leser du det en gang til. Og så gjentar du den prosessen helt til du enten forstår det eller blir for dehydrert.
Si i fra når du har forstått det, evt om vi skal komme med et glass vann til deg. Hva som enn kommer først. Lykke til, kos deg.
 

DeletedUser823

Guest
Si i fra når du har forstått det, evt om vi skal komme med et glass vann til deg. Hva som enn kommer først. Lykke til, kos deg.
For å si noe liknende du sa til equinox. Jeg gidder ikke å finne et "visst innlegg" som er "et visst sted" for å "muligens" finne ut av om jeg tar feil.
 

bytting

Well-Known Member
Tror du du greier å ta meg på stamina? Jeg har ekstremt god stamina. Har jo observert at du satser på å "vinne" alt av diskusjoner ved å tømme ut av deg endeløse mengder trivialiteter og absurditeter til motparten går lei, hell is the impossibility of reason, og gir seg bare. Sorry, men den hersketeknikken fungerer ikke på meg, jeg har bedre stamina enn deg.
 

bytting

Well-Known Member
P.S. Har møter kommende for å pitche et nytt programkonsept til en del TV-stasjoner. Bytting får kustus på fjortisser. Stay tuned.
 
Sist redigert:

DeletedUser823

Guest
Tror du du greier å ta meg på stamina? Jeg har ekstremt god stamina. Har jo observert at du satser på å "vinne" alt av diskusjoner ved å tømme ut av deg endeløse mengder trivialiteter og absurditeter til motparten går lei, hell is the impossibility of reason, og gir seg bare. Sorry, men den hersketeknikken fungerer ikke på meg, jeg har bedre stamina enn deg.
Notert. Merkelig at du ikke vil skrive det på nytt, eller du vet... Referere innlegget. Jaja. :)
 

bytting

Well-Known Member
Notert. Merkelig at du ikke vil skrive det på nytt, eller du vet... Referere innlegget. Jaja. :)
Jeg er ikke sekretæren din. Du har brukt 10 ganger mer energi på å kverulere enn hva du ville på å lete det opp. Men hva gjør man ikke for litt oppmerksomhet.

#fjortissMedMarkeringsBehov
 

DeletedUser823

Guest
Merkelig at du tror det går på oppmerksomhet. Diskusjonsforumet er trolig et forum ingen andre leser. Samme med alle de sidene på ryktis der vi hadde en såkalt "diskusjon".
 
Topp