Diskusjonsforum

bytting

Well-Known Member
Har inngått en avtale med innogames. Får 0,0001% kommisjon på gullet dere bruker. Kan jo ikke deffe for mye, da tør dere jo ikke. Gjelder å deffe akkurat passe sånn at dere går på snørra og må stressgulle opp igjen det tapte for et nytt forsøk:D
 

DeletedUser1352

Guest
Har inngått en avtale med innogames. Får 0,0001% kommisjon på gullet dere bruker. Kan jo ikke deffe for mye, da tør dere jo ikke. Gjelder å deffe akkurat passe sånn at dere går på snørra og må stressgulle opp igjen det tapte for et nytt forsøk:D
Hvis du spiller lige så meget som du snakker så har du måske en chance med dine 4 griffe :p
 

bytting

Well-Known Member
Så stille her ble....


here-we-go-again-let-s-debate.jpg
 

DeletedUser1284

Guest
Hjelper ikke å lime 2 Toyota-motorer sammen:D #GoAudi
 

bytting

Well-Known Member
Gosh, det er gullbruk du velger som diskusjonstema altså? Trodde du var for feig til å prate gull. Men kjør på.
 

bytting

Well-Known Member
Ser dere har en som forsyner dere med gull. Er vel nok å ta av. Kunne vel gitt deg 1% av gullet sitt, så hadde du kunnet levd som en krøsus.
 

DeletedUser1284

Guest
Neida, han er gniten, selv ikke onkel skrue vil dele:(
 

DeletedUser1284

Guest
Han har nok sluttet å kjøpe ress for lenge siden ;) #KlokDanske
 

bytting

Well-Known Member
tja, hører du sier det. Har ikke lagt ut så mye ress. Sist gang kjøpte han det innen 5 min(bokstavelig talt)
 

bytting

Well-Known Member
Da får du selge mer. Hardt å være fattig :)
Minner meg den floskelen enkelte legger ut på typ facebook, hørt om han som var så fattig at han kun hadde penger?

Har forøvrig nok til å klare meg ut serveren, og vel så det. Men takker for omtanken.

Hjelper ikke å lime 2 Toyota-motorer sammen:D #GoAudi
Fascinerende å se hva du tror fungerer som roasting. Prøver å disse med at dere bygger hele spillet på gull mens vi ikke gjør det. Føler vel det preller av som vann på geita.
 

DeletedUser1284

Guest
Humor
smiley_emoticons_smilenew.gif
Som Andreas på PH ville sagt
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2018-10-06 kl. 21.02.59.png
    Skjermbilde 2018-10-06 kl. 21.02.59.png
    46 KB · Sett: 12

bytting

Well-Known Member
Synes du bidrar veldig lite til diskusjonen her nå. At jeg er hysterisk morsom er offentlig kendt. Null behov for å dokumentere det. Det har vært gjennomdokumentert lenge.
 

DeletedUser1284

Guest
Ja, den er helt gratis å se på, vil anbefale det til deg
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Topp