Det virker som om Rc & Pot............

DeletedUser343

Guest
typisk. slike ting ender man opp med på "nesten" hver verden. gi en allianse fritt leide og de vil klatre til topps(mest sannsynlig, hvis uten/lite motstand) og det er det som har skjedd her sånn ca..
 

DeletedUser866

Guest
nå er det vel KUN jeg som har samarbeidet litt med wonderhaug (ikke ml) i et begrenset område. (som dere har 10 ganger flere byer enn oss)
Når jeg var inne i Ml i desember - kunne jeg lese noe annet i deres forum.
 

DeletedUser

Guest
Angående det lokefanten sa om sammarbeid med ML
Når jeg var i Spartans, hadde Spartans pakt med ML. Mens de hadde pakt drev jeg og vekket Vill og gjorde henne forbanna på meg,så fikk jeg beskjed om å ikke sende angrep på Rc&PoT fordi de hadde iap med ML, og derfor måtte jeg slutte slik at jeg ikke ødela, siden Spartans hadde pakt med ml, og ml hadde iap/pakt med RC, så ble spartans også dratt inn i dette pakte greine.
Jeg husker det ble også skrevet på fellesforumet til Spartans & ml at de hadde iap eller noe sammarbeid med RC, så vi skulle ikke plage de med verdiløse angrep, for ML ville beholde dette sammarbeide, og få noe mer ut av det :)
 

DeletedUser866

Guest
Angående det lokefanten sa om sammarbeid med ML
Når jeg var i Spartans, hadde Spartans pakt med ML. Mens de hadde pakt drev jeg og vekket Vill og gjorde henne forbanna på meg,så fikk jeg beskjed om å ikke sende angrep på Rc&PoT fordi de hadde iap med ML, og derfor måtte jeg slutte slik at jeg ikke ødela, siden Spartans hadde pakt med ml, og ml hadde iap/pakt med RC, så ble spartans også dratt inn i dette pakte greine.
Jeg husker det ble også skrevet på fellesforumet til Spartans & ml at de hadde iap eller noe sammarbeid med RC, så vi skulle ikke plage de med verdiløse angrep, for ML ville beholde dette sammarbeide, og få noe mer ut av det :)

Dette kan jeg også bekrefte ut fra info som lå i ML og SoF forumene i starten av desember ;)
 
Topp