DeletedUser
Guest
De vil få det enkelt med V-under byggingen når det blir bare spøkelse byer....
Dere må sloss i mot.......
men dere vill vell sloss i mot , 0 mtstand........
lykke til erazer
Snakker du for alle.. eller bare din store allianse?
Siden illumi ikke samarbeider meg deg, så kan du umulig vite hva du snakker om..![]()
Hva er egentlig forskjellen å krige mot spillerne i Illuminati og spøkelsesbyer? RC/PoT kommer til å få like få angrep mot seg likevel.
Og Illuminati X kan tross alt skylde seg selv for at alliansen går under. Alscno klarte å ødelegge alliansen fra innsiden! Gratulerer Alscno for at Illuminati feilet.
var vel heller di idiotiske reglene dere lagde om natt angrep. og som dere ser så gikk han ut av klanen men dere fortsatte og plage di som ikke hadde noe med det og gjøre. og ms petzold det var ikke mye futt i deg heller![]()
Uten at jeg kjenner til hva som har skjedd akkurat her så er det en drøy påstand å komme med at alscno har drept Illuminati. Den bør du vel utdype..
Dere klager på liten motstand, men her har dere bare dere selv å takke. Danner to allianser med bare spillere fra de to beste alliansene på Iota.. I tillegg pakter dere med ML ( 1-3 som igjen har IAPer som strekker seg over halve verdenen).
nå er det vel KUN jeg som har samarbeidet litt med wonderhaug (ikke ml) i et begrenset område. (som dere har 10 ganger flere byer enn oss)Hehe, en uke og dere har KUN en ikke-angepspakt? Dere har samarbeidet mye lengre enn en uke, kanskje ikke alle, men deler av dere har samarbeidet med ML med å ta byer i lang tid nå. Har ikke vært et problem, nei.. er heller ikke det som er poenget her, er det? Jeg gir vel faen i hva dere gjør.. dere vil vinne, og det lykkes dere i. Men dere klager på alle andre, når dere er verst på de områdene selv.
Fikk ikke med meg før nå at erazer har joina dere, men hvis dere vil ha motstand, så hva med å ikke invitere over han ene som har tatt en by av deg? Det er jo dere som dreper denne verdenen her og ingen andre.
nå er det vel KUN jeg som har samarbeidet litt med wonderhaug (ikke ml) i et begrenset område. (som dere har 10 ganger flere byer enn oss)
Draziw gikk overIgjen, dere klager på motstand, men inviterer over en av de som faktisk kan gi det. Men det var vel Draziw som kom til dere først her også regner jeg med? Han er heldigvis ikke ei feig fitte som Erazer. Venter bare på at byene hans skifter navn til spillere på Man City nå anytime.
jeg kommer litt ut av det blå, men mener dere hele Lambda liksom gikk under bare fordi IX slutta? hallo! ja jeg skjønner jo det at RC og PoT da fikk en haug med byer å ta, men det fikk jo vi andre auog selvom det virker som om det er RC og PoT vs Veritas e equitas og deres underallianser og vi andre bare er tilskuere, så er det bare forelpig. snart når Ml og Spartans og Hellass med underalliansene våres blir så å si like store som de 5 øverste nå, så blir det nok andre boller
men btw så mener jeg også at Hellass begynner å bli litt større og mektigere. men det kan nok bare virke slik for meg siden de og vi i Spartans har kriga i evigheter -.- følte bare for å lufte mine tanker her au ;D
Mvh Emilus ifra Spartans