Det virker som om Rc & Pot............

DeletedUser

Guest
:mad:

De vil få det enkelt med V-under byggingen når det blir bare spøkelse byer....
Dere må sloss i mot.......
men dere vill vell sloss i mot , 0 mtstand........
lykke til erazer
 

DeletedUser817

Guest
Snakker du for alle.. eller bare din store allianse?
Siden illumi ikke samarbeider meg deg, så kan du umulig vite hva du snakker om.. :rolleyes:
 

DeletedUser610

Guest
Hva er egentlig forskjellen å krige mot spillerne i Illuminati og spøkelsesbyer? RC/PoT kommer til å få like få angrep mot seg likevel.
Og Illuminati X kan tross alt skylde seg selv for at alliansen går under. Alscno klarte å ødelegge alliansen fra innsiden! Gratulerer Alscno for at Illuminati feilet.
 

DeletedUser

Guest
Hva er egentlig forskjellen å krige mot spillerne i Illuminati og spøkelsesbyer? RC/PoT kommer til å få like få angrep mot seg likevel.
Og Illuminati X kan tross alt skylde seg selv for at alliansen går under. Alscno klarte å ødelegge alliansen fra innsiden! Gratulerer Alscno for at Illuminati feilet.

var vel heller di idiotiske reglene dere lagde om natt angrep. og som dere ser så gikk han ut av klanen men dere fortsatte og plage di som ikke hadde noe med det og gjøre. og ms petzold det var ikke mye futt i deg heller :)
 

DeletedUser

Guest
Uten at jeg kjenner til hva som har skjedd akkurat her så er det en drøy påstand å komme med at alscno har drept Illuminati. Den bør du vel utdype..

Dere klager på liten motstand, men her har dere bare dere selv å takke. Danner to allianser med bare spillere fra de to beste alliansene på Iota.. I tillegg pakter dere med ML ( 1-3 som igjen har IAPer som strekker seg over halve verdenen).
 

DeletedUser610

Guest
var vel heller di idiotiske reglene dere lagde om natt angrep. og som dere ser så gikk han ut av klanen men dere fortsatte og plage di som ikke hadde noe med det og gjøre. og ms petzold det var ikke mye futt i deg heller :)

"Reglene" var jo for både dere og oss. Det finnes grepolisspillere som jobber og har familie. Og å ikke ødelegge nattesøvnen til disse spillerne ble denne avtalen lagd om ingen angrep midt på natta. Alscno dreit seg ut, og fortsatte. Grunnen til at han leavet var jo at han ikke ville ta konsekvensene av det. Og som jeg har skrevet videre, det er jo samme hvilket flagg han spiller under når han fortsatt fikk hjelp av Illuminati i både angrep og forsvar. Og når han fortsatt får det, vel da var han fortsatt en IX-spiller i mine øyne. Og morsomt at du mistet 3 byer til en et ikke var futt i xD Sier vel det meste om dine kvaliteter vil jeg tro?

Uten at jeg kjenner til hva som har skjedd akkurat her så er det en drøy påstand å komme med at alscno har drept Illuminati. Den bør du vel utdype..

Dere klager på liten motstand, men her har dere bare dere selv å takke. Danner to allianser med bare spillere fra de to beste alliansene på Iota.. I tillegg pakter dere med ML ( 1-3 som igjen har IAPer som strekker seg over halve verdenen).

De som var i IX vet hva jeg snakker om. Har ikke noe behov for å utdype det ytterligere til utenforstående.
Vi har ikke en samarbeidspakt med ML. Vi har en IAP (ikke angrepspakt), slik at de skal slippe å få angrep fra oss når vi faktisk har samme fiender. Den ble forresten lagd for en uke siden og kan da umulig ha hatt en så stor innvirkning? Vil da tro at Veritas og de 2 underalliansene til Veritas hadde taklet det.

Vi hadde faktisk motstand tidligere på verdenen, før Illuminati valgte å pakte seg med de aller fleste allianser på verdenen og på den måten ødelegge sin egen vekst. I tillegg har vi faktisk mistet vår nummer 1 på poeng ved 2 anledninger. Hadde vi møtt mer angrepsvillige fiender kunne vi fort ha hatt problemer, men de fleste fiendene våres hadde knapt angrepsbyer. Spillere som kun bygger forsvar vil aldri bli en trussel for noen i dette spillet.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, en uke og dere har KUN en ikke-angepspakt? Dere har samarbeidet mye lengre enn en uke, kanskje ikke alle, men deler av dere har samarbeidet med ML med å ta byer i lang tid nå. Har ikke vært et problem, nei.. er heller ikke det som er poenget her, er det? Jeg gir vel faen i hva dere gjør.. dere vil vinne, og det lykkes dere i. Men dere klager på alle andre, når dere er verst på de områdene selv.
Fikk ikke med meg før nå at erazer har joina dere, men hvis dere vil ha motstand, så hva med å ikke invitere over han ene som har tatt en by av deg? Det er jo dere som dreper denne verdenen her og ingen andre.
 

DeletedUser

Guest
MSpetzold du får kose deg med mine byer som står tomme til deg så kan du skrytte av at du har tatt noen byer til :)
 

DeletedUser703

Guest
Hehe, en uke og dere har KUN en ikke-angepspakt? Dere har samarbeidet mye lengre enn en uke, kanskje ikke alle, men deler av dere har samarbeidet med ML med å ta byer i lang tid nå. Har ikke vært et problem, nei.. er heller ikke det som er poenget her, er det? Jeg gir vel faen i hva dere gjør.. dere vil vinne, og det lykkes dere i. Men dere klager på alle andre, når dere er verst på de områdene selv.
Fikk ikke med meg før nå at erazer har joina dere, men hvis dere vil ha motstand, så hva med å ikke invitere over han ene som har tatt en by av deg? Det er jo dere som dreper denne verdenen her og ingen andre.
nå er det vel KUN jeg som har samarbeidet litt med wonderhaug (ikke ml) i et begrenset område. (som dere har 10 ganger flere byer enn oss)
 

DeletedUser

Guest
nå er det vel KUN jeg som har samarbeidet litt med wonderhaug (ikke ml) i et begrenset område. (som dere har 10 ganger flere byer enn oss)

Så når jeg har en ML-by (ikke en wonderhaug-by) under erobring og flere av RC angriper denne. Er det kun du og wonderhaug som samarbeider da?

Og, ja vi har flere byer enn dere i det området, men det har fortsatt ingenting med dette å gjøre.
 

DeletedUser787

Guest
Synes deres argumenter mot RC/PoT er ganske underholdende, men samtidig grunnløse. Har dere ikke lært å sjekke fakta og kunne underbygge deres argumenter før dere åpner munnen i offentlig rom?

Mrpetzold taler en god sak og på en ordentlig måte, så stiller meg bak han.
Samtidig kan det jo sies at det faktisk var Erazer som ville over til oss. Vi vurderte sakens sider og forventede reaksjoner, og dere har i dag sett hva som skjedde.

RC/PoT var kun vanlige spillere i starten som gikk sammen og kjempet seg til topps. Hvem som helst kunne gjort det. Ja, vi hadde kjennskap til hverandre men å begynne sammen med strategi fra dag 1 er da noe alle har samme mulighet til. Alle er heller ikke fra Iota, selv om mange av oss traff hverandre der.
 

DeletedUser

Guest
Dere har vært best og jeg kritiserer ikke valgene deres. Må lese hva jeg skriver. Ikke en gang at dere valgte å pakte med ML. Men det blir for dumt å kritisere oss andre på verdenen for mangel på motstand, samt kritikk mot mye annet som dere har vært like ille på, om ikke verre. Dette gjelder både nattangrep, finne inaktive spillere og mangfoldige IAPer.

Og - det var tross alt dere som omtrent gikk inn i denne verdenen her med samarbeid med to største alliansene - og nå på toppen av alt henter (i petzold sine øyner) illuminati sin beste spiller. Og det var han som ville være med dere? Det viser seg jo, ellers hadde han jo ikke vært i RC/PoTs nå, men det var DERE som spurte han først og ikke andre veien rundt.

Og nå er denne verdenen nesten så godt som slutt som en konsekvens.
 

DeletedUser

Guest
Igjen, dere klager på motstand, men inviterer over en av de som faktisk kan gi det. Men det var vel Draziw som kom til dere først her også regner jeg med? Han er heldigvis ikke ei feig fitte som Erazer. Venter bare på at byene hans skifter navn til spillere på Man City nå anytime.
 

DeletedUser703

Guest
hvor er anteren, når man trenger et dikt?
på hvilken måte har erazer gjort seg fortjent til å bli stemplet "feig fitte" ?
 

DeletedUser

Guest
Igjen, dere klager på motstand, men inviterer over en av de som faktisk kan gi det. Men det var vel Draziw som kom til dere først her også regner jeg med? Han er heldigvis ikke ei feig fitte som Erazer. Venter bare på at byene hans skifter navn til spillere på Man City nå anytime.
Draziw gikk over:p
 

DeletedUser

Guest
jeg kommer litt ut av det blå, men mener dere hele Lambda liksom gikk under bare fordi IX slutta? hallo! ja jeg skjønner jo det at RC og PoT da fikk en haug med byer å ta, men det fikk jo vi andre au :p og selvom det virker som om det er RC og PoT vs Veritas e equitas og deres underallianser og vi andre bare er tilskuere, så er det bare forelpig. snart når Ml og Spartans og Hellass med underalliansene våres blir så å si like store som de 5 øverste nå, så blir det nok andre boller ;) men btw så mener jeg også at Hellass begynner å bli litt større og mektigere. men det kan nok bare virke slik for meg siden de og vi i Spartans har kriga i evigheter -.- følte bare for å lufte mine tanker her au ;D

Mvh Emilus ifra Spartans
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser832

Guest
jeg kommer litt ut av det blå, men mener dere hele Lambda liksom gikk under bare fordi IX slutta? hallo! ja jeg skjønner jo det at RC og PoT da fikk en haug med byer å ta, men det fikk jo vi andre au :p og selvom det virker som om det er RC og PoT vs Veritas e equitas og deres underallianser og vi andre bare er tilskuere, så er det bare forelpig. snart når Ml og Spartans og Hellass med underalliansene våres blir så å si like store som de 5 øverste nå, så blir det nok andre boller ;) men btw så mener jeg også at Hellass begynner å bli litt større og mektigere. men det kan nok bare virke slik for meg siden de og vi i Spartans har kriga i evigheter -.- følte bare for å lufte mine tanker her au ;D

Mvh Emilus ifra Spartans


håper jeg kommer meg bort til dere og blir med på festen
 

DeletedUser

Guest
Eg blir faktisk glad når eg lese diskusjonen dokka, ser at samtlige personer blir "eigd" om og om igjen, men slutter aldri!

Og en ting, språkbruken her kan skjærpest litt, er tross alt barn langt nede i alderen her...
 
Topp