De Guddommelige Prøvelsene Til Hermes

Status
Stengt for ytterligere svar.

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hei spillere!

Vi har mottatt en melding fra Hermes selv. Han gir deg en sjanse til å delta i prøvene sine i bytte mot noen fantastiske premier. Les videre nedenfor for å se meldingen hans ...

footer.png


gpcl-line.png


1602354615290.png

Hilsen dødelige!

Jeg, Hermes, bringer en melding fra gudene! De er glade for din dedikasjon til Olympus, og at du har vist at du er nesten verdig til å møtes sammen i deres råd. De har pålagt meg å sette en endelig prøve, en slags test, for å bevise din hengivenhet. Rike herligheter venter de som kan bestå denne testen, så les videre for mer ...

De seks guddommene i Grepolis-verdenen har kommet sammen for å utfordre sine undersåtter i en kamp med kløkt, ikke makt. Denne testen er enkel, virkelig, en liten oppgave! I løpet av neste måneden av oktober vil jeg levere en kryptert melding til deg. Meldingen beskriver trekkene til en av gudene i Grepolis ... vis dem hvor godt du kjenner og elsker dem ved å gjette hvilken gud meldingen er viet til.

Når du og dine medspillere har hatt en sjanse til å diskutere, blir svaret avslørt, så vel som neste puslespill! For å være i en sjanse til å komme inn i gudens nåde, trenger du bare å delta, ikke gjette riktig. Gudene er fornøyd med deg likevel!

Men, jeg hører deg ytre med dine dødelige åndedrag "hva er det i det for meg ?!". Vel, selvfølgelig kan gudene gi deg guddommelige gaver! Hver gud vil velge 3-deltakere for å motta disse gavene, så sørg for å fortelle dem om navnet ditt, samt hvilken verden du kommer fra i ditt svar. Jeg vil delegere denne oppgaven til lederne i riket ditt, de du kaller 'Community Managers', for å sikre at gavene dine blir mottatt!

Hver valgte deltaker vil motta:


  • 1000 Gull.
  • En bunke magi fra gudene selv!
Så hva venter du på ?! Den første guds melding har akkurat kommet, så sjekk ut nedenfor for din første sjanse til å vise gudene din hengivenhet!

Hermes - Gudenes Budbringer

gpcl-lineflipped.png


footerflipped.png
 
Sist redigert:

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nok en melding er mottatt fra Hermes! Les videre for de første ledetrådene ...


gpcl-lineflipped.png


Denne guddommen er en hunde-elsker, det er sikkert! Selv om du leter etter denne guddommen, kan du ikke finne den!
Selv om ... hvis du vil møte med den ... reise til bredden av elven Acheron ...


gpcl-line.png

Klikk her for å sende inn svarene dine på Hermes-prøven! Og ikke glem å ta med spillernavnet ditt i svaret ditt!
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hermes har igjen kontaktet oss for å formidle meldingen sin! Les videre for svaret på konkurranse 1, og neste sett med ledetråder ...

Gjettet du det? Svaret var selvfølgelig Hades !!

Z8j1fc.png


Jeg har valgt disse lojale undersåtter for å motta 1000 gull, samt en spesiell bunke med magi fra Hades selv.

Sir Winkalot
BioQ
YesUs


Fint fint. Den siste var for lett for deg? Prøv denne, da! Denne guden får hodet mitt til å gjøre så vondt! Men ikke la dem få vite at jeg sa det, jeg vil ikke bli omgjort til en edderkopp ...

Klikk her for å sende inn svarene dine på denne oppgaven fra Hermes! Og ikke glem å ta med spillernavnet og verden du spillere på i svaret ditt!
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hermes er tilbake med flere gåter! Les videre for svaret på konkurranse 2, og neste sett med ledetråder ...

Vel, jeg er sikker på at du er her for å gi opp og vil vite svaret? Det var selvfølgelig beskytteren av Athen, Athene selv! Hva?! Har du den også? Dere dødelige er smartere enn du ser ut ...




B6tF3.png


Jeg har valgt disse lojale undersottene for å motta 1000 gull, samt en spesiell bunke med magi fra Athene!

Sir Winkalot
BioQ
YesUs


Vel, de enkle ledetrådene er over ... Det er synd at ingen av dere vil vinne gudenes velvilje denne gangen!

Denne guden er en av seks søsken, fire av dem kjenner du ganske godt ... Jeg er sikker på at det gjør det enkelt for deg (ikke). (blink) Det er vanskelig å si om de er de yngste eller de eldste. Bedre holde deg på denne gudens gode side ... Jeg hørte at de har ganske ille temperament.

Klikk her for å sende inn svarene dine på prøve fra Hermes! Og ikke glem å ta med spillernavnet ditt i svaret ditt!
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hermes har kommet tilbake, og med seg bringer han godbiter for de lojale tilhengerne, samt neste sett med ledetråder.

Hvordan gikk det? HVA?! Gjettet du den også? Vel, selvfølgelig gjorde du det, det er hovedsjefen selv, Zevs! Han vil gjerne høre at du visste hvem han var, det er sikkert. Heldigvis også for deg, for jeg hørte at han hater å bli glemt.

Mf8Gf.png


Jeg har valgt disse lojale undersottene for å motta 1000 gull, samt en spesiell bunke med magi fra Zevz!

CasualCharlie
BioQ


Visst, ok, du har gjort det ganske bra, skal jeg innrømme... la oss se hvordan du takler denne neste!

Denne guden elsker virkelig epler ... spesielt gyldne epler! Anses å være den mest attraktive gudeb ... i det minste av noen. For å få denne gudens velvilhe ... kan du kanskje ofre en villsvin? Eller ... kanskje ikke.

Klikk her for å sende inn svarene dine på prøven fra Hermes! Og ikke glem å ta med spillernavnet ditt i svaret ditt!
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
En vanskelig en, ja? Jeg hørte fra gudene at mange av gjetningene dine falt på døve ører! Vel, jeg skal kutte spenningen ... selvfølgelig var det Afrodite!

Hv-hva? Hva mener du Afrodite hvem? Sikkert har dere dødelige følt Afrodites strålende glød i Grepolis verden ?! Nei? Er du sikker? Slik ser hun ut, du kjenner henne igjen, det er jeg sikker på.

PuzzleAnswer2.png


Fortsatt nei? Yikes ... dette er vanskelig. Zevs blir så sint på meg! Jeg må snakke med Afrodite, kanskje jeg kan overbevise henne om å ta en plass i rådet for Grepolis-guder i bytte for noen templer og statuer viet til hennes ære. Avtale? Avtale.

Raskt! Vi vil dele ut gudenes velvilje hvis du lover å holde ting stille, og jeg kommer snart tilbake med din neste oppgave!

Jeg har valgt disse lojale undersottene for å motta 1500 gull, samt en spesiell bunke med magi fra de andre seks gudene, bare for å holde dem lykkelige!

CasualCharlie
BioQ
Sirwinkalot
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hermes kastet bare en beskjed i hendene våre og gikk så fort han kunne! La oss se hva han har å si ...


Puh! Det var en nære på. Zeus fikk ikke vite feilen min, og enda bedre ... Afrodite har sagt ja til å prise dere dødelige med sin tilstedeværelse de neste ukene! Hun vil ta med seg en hel rekke guddommelighet, så husk å sjekke med Community Manager din for mer informasjon!

Uansett, tilbake til moroa!

Denne guden er lojal. Den vil være tro mot deg uansett. Men du bør passe deg hvis du krysser den, den er ganske misunnelige ... den ville til og med starte en krig hvis den ikke får viljen sin



Klikk her for å sende inn svarene dine på prøven fra Hermes! Og ikke glem å ta med spillernavnet ditt i svaret ditt!
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hermes ser ut til å være i mye bedre humør i dag, og kom innom for å levere sine ønsker fra gudene, så vel som neste sett med ledetråder!



Den var ikke så ille, ikke sant? Vi mangler guder for å avsløre! Det var selvfølgelig dronningen av olympierne, Hera!

O98Hg.png


Jeg har valgt disse lojale undersottene for å motta 1000 gull, samt en spesiell bunke med magi fra Hera!

Maxxim70
Hera
Axnes


La oss fullføre dette, da! Ett puslespill til å løse. Gudene er fornøyde, du har gjort det bra, dødelige.


Denne siste guden er en annen med temperament, å brygge opp en storm er en av dens favoritt tidsfordriv. Denne guden konkurrerte med en annen av våre favorittguder om eierskapet til en av grekernes vakreste byer! Synd den tapte ...

Klikk her for å sende inn svarene dine på prøven fra Hermes! Og ikke glem å ta med spillernavnet ditt i svaret ditt!
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hermes var bare innom en siste gang. Han var hdde mye ros for dere alle, og gudene gleder seg. La oss se hva han har å si i dette siste notatet.

gpcl-lineflipped.png


Endelig slutter reisen din, og gudene gleder seg! Det siste puslespillet fører deg selvfølgelig til havguden, Poseidon! Og med ham blir vår siste gud også med i rådet, Artemis.

A76nn.png
1Hef5.png


Jeg har valgt disse lojale undersottene for å motta 1000 gull, samt en spesiell bunke med magi fra Poseidon og Artemis!
-arnyxd
-Sauen123
- Axnes

Og med det sier jeg farvel! Jeg drar tilbake til Olympus-fjellet og forteller historiene om gudfryktigheten din! Du har vist deg verdig til gudene, så vel som sikret deg et løfte fra Afrodite selv om å bli medlem av rådet snart. Hun har mye å forberede, så hun vil snart bli med, men hun ba meg om å forlate deg med en sniktitt av sin guddommelige styrke ved å fortelle deg hva hun har å bytte mot din lojalitet.

En av trollformlene hun vil gi deg vil være narsissisme ... en trylleformular du kan gi på fiendens byer:
Afrodites sjarm skygger den forsvarende enhetens syn og endrer alt de ønsker.
Alle forsvarende enheter i byen er 10% mindre effektive i 12 timer.

gpcl-line.png

PS: Premiene for de siste konkkuransen vil bli lagt til kontoene deres iløpet av noen dager!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp