Bedre tekst behandler

DeletedUser107

Guest
Hei :)
Den tekst behandleren som vi har ingame burde kanskje ha blitt pusset litt opp ;)

  • Mulighet til å sette opp en punktliste, kan være tall eller punkter. (finnes her men ikke ingame)
  • Innrykk (finnes her men ikke ingame)

  • Bedre Alignment. (venstre, midtstilt og høyre justert)
    da vil vi få muligheten til å sette inn en tekst ved siden av et litt større bilde. er litt usikker på hvordan det der funker, men det vet de gutta i innogames garantert.
  • Muligheten til å sette inn en smiley.

  • Hadde heller ikke blitt lei meg hvis dere hadde lagt til noen flere fonter også, de som er der nå er så kjedelige.


Eksempler:

Punkt liste satte jeg opp allerede over her, så den er i systemet, men ikke ingame :(

Innrykk

Join an alliance. You have probably heard that MRAs are bad and they generally are. But in this case they will work for you. First they generally don't care that your being farmed so they will let you in. Second they have lots of members who also generate favor. Join the biggest alliance you can. If you can join a 1000 man alliance then do so. It doesn't really matter if your close to them or not your not getting support anyway.Although, if you know that you are going to be online for a while, then you could build up a few units and then send them away to a neighbouring city as they are built. This way you are able to build up a defence as well as avoiding the attacks.​

Alignment; (tekst ved siden av et litt større bilde)

OnY3a39.png

Smiley
:rolleyes::cool:;):p


Mvh
sign.png
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser817

Guest
Må faktisk si meg enig, har tenkt på dette en stund jeg også... :)

Flere ting, som kunne vært forbedret.
Men mange av disse tingene får man ved å laste ned denne: Grepolis Report Converter Revolution Tools, eller andre tilsvarende.

Det er mulig at de ikke har hatt fokus på de gode ideene, så lenge det finnes tillegg man kan installere.
 

DeletedUser107

Guest
Jeg har Grepolis Report Converter Revolution Tools, men det er ikke alle som er villige til å installere 3 . parts programvare (script),sitter på jobb pc osv, ikke alle som er teknisk nok til å gjøre det eller.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp