batle error de lux

DeletedUser

Guest
i alle lignende spill som dette har jeg utkjempet mange slag. først i linjene er sverd... som møter sverd, bak sverd kommer bueskyttere og steinslyngere...jeg sendte 2 armeer til 2 forskjellige byer. i hver av dem 10 sverd, 10 steinslyngere og 50 bueskyttere. i den ene byen møter jeg 6 sverd og i den andre 3 sverd. dette burde normalt sett(legg merke til normalt som i alle andre spill) vært en total knusende seier, jeg hadde sikkert mistet noen sverd og det var det... men neida mistet ingen sverd.... men mistet totalt 49 bueskyttere 25 og 24. fint spill ja men kampsystemet er pill råttent... ikke verd å kaste bort tid og kroner på ihvertfall
 

DeletedUser

Guest
Problemet er at sverdmenn og bueskyttere er elendige angrepsenheter. Deriomot er sverdmenn brukbare forsvarsenheter, og du hadde nok vunnet uten alt for store tap hvis du bare hadde sendt 10 steinslyngere.
 

DeletedUser

Guest
Før du gir en rapport på hvordan krigssystemet her "ikke fungerer" bør du jo så avgjort sette deg inn i hvordan det faktisk fungerer, se hvilke svakheter og styrker den enkelte enhet har oppimot hverandre, sverdmenn og bueskyttere er forsvarsenheter!

Bruk simulatoren, les deg opp på styrkene i nybegynnerguidene på wiki'en, ett spill er ikke designet til å matche ett annet spill, sett deg heller inn i hvordan dette spillet fungerer enn å klage på at det ikke fungerer likt som ett annet.
 

DeletedUser

Guest
Men hestevogner er raskere, så det er mindre sjanse for at man får aktivert milits.
 

DeletedUser

Guest
I de fleste tilfeller bruker man transportskip feks jegpleier ikke og ha vanlige men bare raske og da er det best siden man gjør det raskt og man er sterkere.
 

DeletedUser

Guest
Men det hender jo også at man sender landangrep, f. eks. for å farme eller innlede opprør.
 
Topp