Aristokrat

DeletedUser

Guest


hmmm...
Er da ikke det jeg :rolleyes:
Kommer litt an på hvordan du tolker det :p
Prøver å holde meg litt utenfor de fleste diskusjoner, men denne gangen gjorde jeg et unntak og sa min mening om dette.

Har ikke noe mot deg Streamer, er bare at istedenfor å ta dette opp her så kunne du bare brukt Google og funnet ut av det uten å skape en unødvendig diskusjon. (eller sendt Dakapo en PM)
Capisce?

Du kunne jo sendt meg sånn google finder, sånn link som søker noe inn på google for meg :p Du kjenner ikke mg så godt Czared, er reine mesteren på å skape unødvendige diskusjoner, er ikke det dette off topic handler om? ;)
 

DeletedUser343

Guest
Du kunne jo sendt meg sånn google finder, sånn link som søker noe inn på google for meg :p Du kjenner ikke mg så godt Czared, er reine mesteren på å skape unødvendige diskusjoner, er ikke det dette off topic handler om?

Jo, men ikke alt trenger å være unødvendig da :p

Du kjenner ikke meg så godt du heller da :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at mange her lurer på når dette ble en ryktebørs. Ryktet sier videre at Streamer ville se om noen la merke til det :) Ryktet sier også at man kan skrive hva som helst åå off topic, fordi det nettopp er off topic
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at mange her lurer på når dette ble en ryktebørs. Ryktet sier videre at Streamer ville se om noen la merke til det :) Ryktet sier også at man kan skrive hva som helst åå off topic, fordi det nettopp er off topic

jippi!
 
Topp