Aristokrat

DeletedUser

Guest
Da var jeg forumets første aristokrat, drt er vel heller ingen som har blitt skribent enda ;) Men dere, hva er en aristokrat? FOr alt jeg vet kan det være noe Dakapo har tullet med og at aristokrat betyr fritids på gresk :D
 

bytting

Well-Known Member
Da var jeg forumets første aristokrat, drt er vel heller ingen som har blitt skribent enda ;) Men dere, hva er en aristokrat? FOr alt jeg vet kan det være noe Dakapo har tullet med og at aristokrat betyr fritids på gresk :D

Aristokrat er gresk for troll.

:D
 

DeletedUser

Guest
Haha! Nei, det betyr ikke troll.
Det er en person som gjerne tilhører adelen, men det kan også være en politisk stor person eller en fra overklassen. Ganske enkelt en som er litt bedre enn alle andre.
 

DeletedUser

Guest
hadde ikke dakapo vært CM hadde hun vært den første aristokraten ;)
 

DeletedUser

Guest
hadde ikke dakapo vært CM hadde hun vært den første aristokraten ;)

Ja, men synes jo det er ganske bra av meg med 485 poster, jeg tar jo sakte men sikkert igjen Dakapo. Er ikke lenge igjen nå ;) Arishmael, du bør få opp farten!
 

DeletedUser

Guest
hvorfor skal jeg gjøre det da? er da ikke farlig hvem av oss som har flest poster her?
 

DeletedUser

Guest
så fint for deg at jeg ikke presser på for å ta deg igjen da!
 

DeletedUser343

Guest
Det er ganske få som bryr seg om antall poster på forumet da Streamer...
Hvis du hadde konsentrert deg mer om spillet istedet for å kommentere andre her på forumet så kanskje du hadde fått et bedre rykte :p
Selv anser jeg dette forumet som dødt i forhold til .us forumet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dødt ja, men det er jo også mange flere som spiller der ;) Czared, hva er det du skal bli så storkjefta for nå plutselig?
 

DeletedUser343

Guest
Dødt ja, men det er jo også mange flere som spiller der ;) Czared, hva er det du skal bli så storkjefta for nå plutselig?

Storkjefta? Nei...er vel bare slik du oppfatter det :p Sa bare min mening om denne "saken"...

US? 387 aktive medlemmer på forumet... 3-4k igjen etter at en verden har vart en måned...30k på en verden første uka...
 

DeletedUser

Guest
Ja, men synes jo det er ganske bra av meg med 485 poster, jeg tar jo sakte men sikkert igjen Dakapo. Er ikke lenge igjen nå ;) Arishmael, du bør få opp farten!


forskjellen det hun sier er fornuft det du sier er spam :D:D
 

DeletedUser

Guest
Storkjefta? Nei...er vel bare slik du oppfatter det :p Sa bare min mening om denne "saken"...

US? 387 aktive medlemmer på forumet... 3-4k igjen etter at en verden har vart en måned...30k på en verden første uka...


er det rart, sjekk hvor mange som bor i us, norge er et lite land så det må jo være mindre spillere, Czared er du ikke helt oppe å går:confused:
 

DeletedUser343

Guest
Du ser ikke poenget....
Innbyggertall har ingenting å si når det gjelder antall spillere på verdener. Kommer an på om du har lyst til å spille det eller ikke.
Jeg synes selv at nivået på spillerne er høyere på norske verdener enn på amerikanske selv om de amerikanske som har spilt på de internasjonale verdenene tidligere er med der..

P.S: Når jeg mener nivå, så tenker jeg ikke bare på erfaring men samarbeid og forståelse for spillet ;)
 

DeletedUser343

Guest
men Czared har ikke vært det før

hmmm...
Er da ikke det jeg :rolleyes:
Kommer litt an på hvordan du tolker det :p
Prøver å holde meg litt utenfor de fleste diskusjoner, men denne gangen gjorde jeg et unntak og sa min mening om dette.

Har ikke noe mot deg Streamer, er bare at istedenfor å ta dette opp her så kunne du bare brukt Google og funnet ut av det uten å skape en unødvendig diskusjon. (eller sendt Dakapo en PM)
Capisce?
 

DeletedUser

Guest
Er lov å spørre :)
Dessuten skjer det ikke så mye på forumet her at jeg synes det er helt ok at noen er for lat til å bruke google, hehe.
 
Topp