Appen - Erobring

DeletedUser760

Guest
I dag tidelig opplevde jeg at en klankamerat fikk byen sin under erobring. På appen hans stod det ingenting om hvem som hadde den under erobring , hvor lenge det var igjen eller hvor mange tropper som stod i byen (jeg så det med mine egne øyne). Dette var veldig frustrerende for oss som skulle stoppe erobringen. Dersom det er meningen at det skal være slik, så syntes jeg det hadde vært en fin endring å fikse det slik at man fikk opp den informasjonene man skal få når man blir erobret. Det hender ofte at man ikke har tilgang på pc i over 12 timer, og da er det veldig leit å få en av byene sine under erobring når man får så lite info. Dette er noe jeg mener at de som ordner med appen burde prioritere å få unna kjapt! :)
 

DeletedUser817

Guest
Merkelig... Denne funksjonen har vært til stedet på appen lenge og skal være der.

Hvor så dere etter denne informasjonen? Litt mer info hadde vært fint.
 

DeletedUser760

Guest
Var på en iphon 5, rett før skoletid så fikk jeg se på appen hans. Stod bare "Du er under erobring", også kunne han gå inn på forskjellige bygninger osv, men hver gang han utførte en handling, så kom det opp at han ikke kunne gjøre det pga han var under erobring.
 

DeletedUser817

Guest
Beklager seint svar, mye å gjøre IRL.
Han må stå i byen og velge funksjonen bevegelser. Der finner han selve opplysningen om at byen erobres, trykker han på denne bevegelsen, så kommer detaljene opp.
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg vet at dette har vært en stor frustrasjon med app tidligere. Problemet som Tigris beskriver er slik jeg opplever at appen virker uten premiumfunksjoner. Skal du se denne informasjonen (som jeg mener er helt grunnleggende informasjon for at programvaren skal fungere) så må du betale.
 
Topp