Alle smisker med PQ men hvorfor

DeletedUser

Guest
En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de største alliansene driver å vokser under PQ sine vinger. All ære til PQ som har en imponerende poengsum å som klarer å få dette til å skje. Men hvor er ære følelsen og sulten til å kunne bli størst oss allianser som lol,nordic,Hippias DragonFarmers og sikkert flere. Nordic er vel gammle pq spillere så kan vel forstå di. Men dere andre syns jeg er noen pyser:mad:

Har dere tenkt tanken på hva som vill skje med dere vis Forgotten Peace skulle gå under? Tror dere at dere ville klart å hamle opp med pq selv:confused: det ville da bare vært ett spørsmål om tid før pq hadde snudd seg mot byene deres.
Tror dere pq ville sakt seg fornøyd med å ikke ha noen verdig motstander?

Vis dere ikke har som mål å bli størst så håper jeg dere kan hjelpe meg med å forstå hvorfor dere spiller grepolis? Men vis dere har som mål å bli størst å få opplevd litt spenning så håper jeg dere tenker dere litt om, så vill dere forstå at tiden for å slå til å skape litt mere spenning på serveren den er NÅ.

Jeg personlig er evig stolt medlem av Forgotten Peace en ally med store B.....:D

Håper noen flere snart hiver seg på å skaper litt spenning på denne serveren som fort kan bli en skjedelig sted, hvor topp 5 allianser er kompiser med pq.

Jeg ønsker som det kommer fram i tittelen å få noen gode svar fra dere nevnte allianser om hvorfor dere smisker med pq.

Mvh. reider84
 

DeletedUser

Guest
Bra innlegg reider84.
Ja, hadde faktisk vert morro om flere stammer kunne rotta seg sammens mot oss i pq. Vi er jo ikke avskrekkende masse medlemmer lengre heller. (Kanskje noen greier å slå oss)
Hadde vert gøy med litt fart på serveren igjenn ja
 

DeletedUser

Guest
Redegjørelse.

Smisking blir ikke belønnet i PQ og sikkert ikke i andre seriøse allianser heller.
Du stiller gode spørsmål her, og jeg er helt enig i at FP er en god allianse som virkelig stiller opp for hverandre. Det er ikke alle som er like flinke til det.

Lykke til videre og stå på:)
mvh BC & PQ:)
 

DeletedUser168

Guest
haha, husker jeg selv måtte smiske med PQ for at alliansen min ikke skulle bli utslettet- men det endte utrolig nok med at jeg selv ble medlem.. Nothing shocking : )

Er ikke det dummeste valget jeg har tatt
 

DeletedUser

Guest
Hehe

Ikke rart,akkurat som forventet av deg hehe :D

For å redde din egen ræv så gjør du hva som helst du hehe!
Joiner fienden for å slippe utslettelse ikke så mye til stolthet må jeg si :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser168

Guest
haha, morsom du- men nå skal det også nevnes at vi var en allianse på 6-7 stykker som alle fikk valget om å komme over? Så redde min egen "ræv" (om det var det du kalte det?) stemmer nok ikke, jeg og iakobos reddet hele alliansens "ræv" :)

Få med deg alt rundt en enkelt situasjon før du blander deg inn.. gliser
 

DeletedUser

Guest
hehe

Å hoppe over til en annen allianse kun for at dere ble redd er ikke så mye å være stolt over.
 

DeletedUser168

Guest
Jeg beklager at vi ikke inviterte alle vi kunne finne slik som dere gjør for å overleve- da vi var 6-7 spillere som ikke ville ha en sjanse.

Jeg må virkelig beklage av vi ikke kjørte SF-praksis, og inviterte alt som kryper, enten levende eller ikke. Vi var som sagt 6-7 spillere, og ville ikke hatt en sjanse- så om du som (den perfekte) leder ville stått ansvarlig for å la alliansen og alle spillerne bli okkupert så greit nok.. gliser
 

DeletedUser

Guest
lol

Vi inviterer aldri folk uten videre,tullprat.

Apollon:
og inviterte alt som kryper, enten levende eller ikke.

Vi inviterer ikke uaktive spillere,om vi hadde gjort det så hadde vi ikke vært like sterke i dag.Jeg mener at alle i sif er flinke spillere og alle har jobbet hardt for alliansen.Jeg er stolt over å være en av dem.Om du mener at de er dårlige så er det din mening.Men jeg synes at alle i sif er veldig dyktige og hyggelige.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du alltid skryter over BK,er det for at de slo dere kanskje?
Eller er det for at du bare liker å skryte av hva andre gjør for at du selv ikke klarer noe?
 

DeletedUser168

Guest
Det skal nevnes at jeg fikk en venn inn hos dere som spion, og jeg satt til og med ved siden av han når han fikk invitasjon. Han nevnte jo til og med at det ikke var noen form for personlig kontakt mellom ledelsen og han, da han overholdt poengkravet.

Så ja, inviterer alt som lever og kryper :)
- men jeg sier ikke at spillerne i SF er dårlige, men jeg syns at de er temmelig passive. Vis jeg blant annet ser på de navnene som er blant SF på beta, og de som er å finne på gamma og som vi har rapporter på er det verken tropper eller skip.. bare ren bygging av byer, om de er aktive.

haha, kan ikke huske å ha tatt opp BK som ett eksempel på godt eller dårlig. Derimot kjenner jeg en del av spillerne der, og har en mye mer positiv innstilling til dem, til tross for at de slo oss enn hva jeg har til dere. Så skryte blir feil..?
 

DeletedUser

Guest
hmm

PÅ gamma kan jeg ikke vite hva som skjer for jeg er ikke med i ledelsen der.Men på Beta så har vi aktive spillere og vi har byer fult av tropper.

Kan du ikke huske det?
Men hvem var det som sa at vi kunne takke gud for at BK ikke angriper oss men vtm?

Vi ser tydelig at du mener at om BK angriper oss så er vi ferdige.Er det ikke skryt? Om dette ikke er skryt så vet ikke jeg.
 

DeletedUser168

Guest
Jeg mente jo at dere måtte takke gud, så hvem dere da må takke er vel åpenbart?

å ja, jeg vil tro/mener at BK ville vunnet en krig mellom dere- å det er ikke skryt. Det er rett og slett en vurdering. Jeg skryter ikke av BK, selv om jeg kunne gitt dem skryt da de har gjort en god jobb.

forresten, definisjonen av smisking : gi ros for å oppnå noe
- jeg har ikke noe problem med å gi ros for godt arbeid, og det er en ting jeg kan innrømme- men om det er for å oppnå noe selv, hva skulle nå det være?
 

DeletedUser

Guest
Vil bare si at jeg har den store innstillingen Passiv mot Sif, det faktum at de ikke har tatt en by fra noen allianse over 5. plassen på år må si er passivt.
Og hvor mange av dere har angrepet BK ? Har fått vite om 1 angrep siden dere merget dere sammen med TG og TB.
Og innstillingen iallfall ledelsen har i BK må vel bli en uaktiv og masserekruterende stamme. Og må si at dere er kjempeflinke og kom over på rangen, men vi har fortsatt dobbelt så mye angrep og forsvarspoeng. Og vi har 30 000 p mer enn dere i gjennomsnitt, så tror no mye mer dere bare tenker på poeng ?
 

DeletedUser

Guest
hmm

Nei vi kan gjøre minst like mye skade og kanskje mer enn de fleste allianser apollon.Du sitter der å snakker som om du vet noe.Kom in game og vis dine erfaringer og ikke sitt her på forum og kritiser noe som du selv har tapt.

Når vi taper så kan du komme og kritisere oss men akkurat nå så ligger vi på toppen og der skal vi forbli.Om du mener BK er best så er det din mening og vent på resultatene før du snakker.
 

DeletedUser168

Guest
Om jeg ikke tar feil så sitter jeg faktisk temmelig aktiv på både alpha og gamma, så det blir feil å hevde at jeg skal bort fra forumet, og heller komme "ingame"..?

Å det handler vel ikke om å kritisere SF pga at vi i SBOT tapte krigen mot BK, så tror du har missforstått dette : jeg kritiserer dere fra de resultatene som er satt, altså angreps og forsvars-poeng. Både for alliansen, og for enkelt spillere. Vi så jo at med en gang dere slutter å ri på bølgen av andre alliansers kriger reduseres dere fort i både medlemmer og byer.

Men huff, huff : ler temmelig godt av denne her setningen altså ;
"Kom in game og vis dine erfaringer og ikke sitt her på forum og kritiser noe som du selv har tapt."

- Mine erfaringer er ihvertfall med å drar en allianse, i krig, som for øyeblikket kniver om førsteplass med våre allierte. Skal ærlig innrømme at denne krigen vi har mot SF ikke akkurat er en krig.. Jeg vil si at det stiller hardere krav til ledelsen i en allianse under krig, enn under fred- og SF har så og si bare hatt fred på Beta, noe man kan se på forsvarspoengene deres :)
 

DeletedUser

Guest
lol

Vi har aldri vært i fred,vi har alltid hatt fiender på beta.Først var det mot WK og Gringos.Etter det har vi alltid hatt angrep fra mange allianser.Vi får fremdeles angrep daglig både fra VOTM,LF og BK.

Men en ting er sant og det er at vi ikke angriper så mye som de andre alliansene gjør.Vi angriper kun når vi bestemmer oss for å gjøre noe.BK og VOTM er allianser som angriper kun for moro skyld i blandt,men vi angriper aldri uten grunn.

Vis du hadde sett forsvars tråden vår så vil du se at vi alltid har angrep på oss daglig,men vi leker oss med angrepene som kommer og tar de veldig lett.Vi er mer fredelige enn BK og VOTM og det er vi fornøyde med.Bedre å bli likt og støtte opp små allianser enn å fokusere kun på angrep for å sluke til seg mer poeng.

Alle har en spille stil og alle har sine meninger,men det finnes også folk som stikker nesa si i alt uten å vite noe.
 

DeletedUser

Guest
Er enig der abdul,

Men du kan ikke påstå at dere fikk daglige angrep fra Bk og Votm, vi hadde en kort IAP for og fjerne dere (som faktisk gikk fint) helt til det skjedde noe krangling og ''poff'' så var pakten vekke og full krig og dere begynte og løpe rundt for og finne allianser som ville joine dere for og komme over oss på poengtavlen som tydeligvis spiller en stor rolle her i livet.
 

DeletedUser114

Guest
lol. søte dere er:p

abdull?? vunnet hver gang...

*hint* *kremt* *host* *lamtar* *host*

hvor er han?
 

DeletedUser

Guest
hehe

Lamtar sluttet ikke for at dere tok han men for at han ikke giddet å spille mer.Han lot alle bare ta byene hans.Vi alle har en slutt her i spillet for at alle har begrenset med tid irl.Det kan komme tider der du ikke har tid til å spille også frk :D

Om det er slik at alle som ble tatt skal nevnes så har vi mange som skal nevnes vi også,men erobringer vil jo alltid skje.Derfor er det ikke nødvendig med å gi navn.
 
Topp