DeletedUser
Guest
En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de største alliansene driver å vokser under PQ sine vinger. All ære til PQ som har en imponerende poengsum å som klarer å få dette til å skje. Men hvor er ære følelsen og sulten til å kunne bli størst oss allianser som lol,nordic,Hippias DragonFarmers og sikkert flere. Nordic er vel gammle pq spillere så kan vel forstå di. Men dere andre syns jeg er noen pyser
Har dere tenkt tanken på hva som vill skje med dere vis Forgotten Peace skulle gå under? Tror dere at dere ville klart å hamle opp med pq selv
det ville da bare vært ett spørsmål om tid før pq hadde snudd seg mot byene deres.
Tror dere pq ville sakt seg fornøyd med å ikke ha noen verdig motstander?
Vis dere ikke har som mål å bli størst så håper jeg dere kan hjelpe meg med å forstå hvorfor dere spiller grepolis? Men vis dere har som mål å bli størst å få opplevd litt spenning så håper jeg dere tenker dere litt om, så vill dere forstå at tiden for å slå til å skape litt mere spenning på serveren den er NÅ.
Jeg personlig er evig stolt medlem av Forgotten Peace en ally med store B.....
Håper noen flere snart hiver seg på å skaper litt spenning på denne serveren som fort kan bli en skjedelig sted, hvor topp 5 allianser er kompiser med pq.
Jeg ønsker som det kommer fram i tittelen å få noen gode svar fra dere nevnte allianser om hvorfor dere smisker med pq.
Mvh. reider84
Har dere tenkt tanken på hva som vill skje med dere vis Forgotten Peace skulle gå under? Tror dere at dere ville klart å hamle opp med pq selv
Tror dere pq ville sakt seg fornøyd med å ikke ha noen verdig motstander?
Vis dere ikke har som mål å bli størst så håper jeg dere kan hjelpe meg med å forstå hvorfor dere spiller grepolis? Men vis dere har som mål å bli størst å få opplevd litt spenning så håper jeg dere tenker dere litt om, så vill dere forstå at tiden for å slå til å skape litt mere spenning på serveren den er NÅ.
Jeg personlig er evig stolt medlem av Forgotten Peace en ally med store B.....
Håper noen flere snart hiver seg på å skaper litt spenning på denne serveren som fort kan bli en skjedelig sted, hvor topp 5 allianser er kompiser med pq.
Jeg ønsker som det kommer fram i tittelen å få noen gode svar fra dere nevnte allianser om hvorfor dere smisker med pq.
Mvh. reider84