4 millioner poeng

DeletedUser343

Guest
Gratulerer :)

Men, dere må vel være ferdige med VU snart?
 

DeletedUser

Guest
Og hvor mye av disse byene er gullet? Hvor mange ganger har du droppet å gå på jobben fordi du har opprør? SpaceGuard, meg og deg har helt ulike oppfatninger av grepolis. Jeg spiller grepolis på siden av et liv, jeg spiller grepolis fordi det er artig og det er noe jeg elsker. Du elsker spillet, det ser jeg jo, og det ser jeg opp til, men du har en helt annen spillerstil, du er en del av den gruppen jeg kaller ekstrem gullere. Noen som spiller spillet her jobber faktisk ikke, mange av oss er skole elever, og har ikke like mye penger å bruke. At en førtiåring sitter å krangler med unger ser jeg ikke poenget i. Og når jeg f.eks som kår jeg legger en god jul post på off topic og du svarer, god jul til alle untatt Streamer. Det er ikke hyggelig, greit vi har spillt mot hverandre, men vi trenger ikke hate hverandre fordeom, vi er begge en døe av de samme nerdene :D
 

DeletedUser

Guest
Spiller ingen rolle hvordan en spiller får poengene, 4 millioner er jaggu ikke dårlig uansett må jeg si. Gratulerer!=)
 

DeletedUser

Guest
Grattis SG/Big daddy :) Respekt for din enorme innsats!
Streamer: egentlig helt urelevant om han har gullet for så og så mye, man MÅ jo gulle skal man hevde seg i toppen.

Peace
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer SG.

Hva skjer med VU på Delta? Dere burde jo ha alle VU på nivå 10 snart med tanke på hvor lenge det har vart der..?
 

DeletedUser

Guest
Grattis SG/Big daddy :) Respekt for din enorme innsats!
Streamer: egentlig helt urelevant om han har gullet for så og så mye, man MÅ jo gulle skal man hevde seg i toppen.

Peace
SG/BigDaddy faktisk...

Begynner å bli drit lei av alle som påstår jeg spiller på flere brukere og/eller har flere spillere på min konto. Om det var slik at jeg har hatt samme IP på flere kontoer eller forskjellig IP på samme konto...samt at det var samme cookie på forskjellige kontoer, eller forskjellige cookies på samme konto...og over 2+ år...da hadde Dakapo avslørt meg for lenge siden ;) Så de påstandene dine kan du bare legge døde SKB...
 

DeletedUser

Guest
Og hvor mye av disse byene er gullet?

Det er bare de 20-30 første byene man trenger å gulle for å henge med i toppen Streamer. Men det kunne jo ikke du vite, all den tid du ikke er en topp spiller :)

Hvor mange ganger har du droppet å gå på jobben fordi du har opprør?

2 ganger... Den dagen du begynner å jobbe (as if :p ) vil du oppdage at man har 25 fridager i året...hva du bruker dem til er opp til deg sjøl... Men ja, det er digg å spille grepolis når man har tatt en ferie dag og kan sitte å time inn birem forran troppeangrep og KS :)
 

DeletedUser

Guest
SG/BigDaddy faktisk...

Begynner å bli drit lei av alle som påstår jeg spiller på flere brukere og/eller har flere spillere på min konto. Om det var slik at jeg har hatt samme IP på flere kontoer eller forskjellig IP på samme konto...samt at det var samme cookie på forskjellige kontoer, eller forskjellige cookies på samme konto...og over 2+ år...da hadde Dakapo avslørt meg for lenge siden ;) Så de påstandene dine kan du bare legge døde SKB...

Han prøvde å gi deg et komplimang :p Og du lurer på hvorfor så mange på grepolis hater deg? Hvem er sutrepaven som ikke ville sende meg støtte på Eta når vi var i samme ally fordi du ikke likte meg? Ja, du har feriedager ja, bruke de fordi du har opprør på grepolis? Det er et spill, du vet det sant? Du tar det så altfor serriøst. Vis jeg får meg en jobb? Jeg har kjempekarakterer jeg, hvordan fikk du deg jobb egentlig? Du er en gammal førtiåring som blir provosert av tiåringer :p
 

DeletedUser

Guest
SG/BigDaddy faktisk...

Begynner å bli drit lei av alle som påstår jeg spiller på flere brukere og/eller har flere spillere på min konto. Om det var slik at jeg har hatt samme IP på flere kontoer eller forskjellig IP på samme konto...samt at det var samme cookie på forskjellige kontoer, eller forskjellige cookies på samme konto...og over 2+ år...da hadde Dakapo avslørt meg for lenge siden ;) Så de påstandene dine kan du bare legge døde SKB...

WTF er det med deg da? Det var overhodet ikke det jeg mente!(hadde ikke tenkt på det en gang). Men når du sier d så...;)
Bare mener å huske du byttet nick ingame. Gidder ikke gå på offensiven for jeg vet du misforstår :)

Peace
 

DeletedUser

Guest
BigDaddy er vel en annen kar, i samme allianse som SG på Delta blant annet.

SG hadde et annet navn på Theta, hvis det var der du siktet til. Men det var ikke BigDaddy.

SG: Kommer dere på nyere verdener, eller stopper det hele opp på Delta? Under de originale navna da.
 

DeletedUser

Guest
Han het kjelltring på Theta, mulig slik han får nok til all gullingen sin :rolleyes:
 
Topp