Ikke bug Øyoppdrag

DeletedUser

Guest
Hei godtfolk.

Jeg har sluttet å få oppdrag. Hadde det de tre første dagene og siden forsvant de.
Registrerer at andre i alliansen min får de og noen ikke.

Hva er galt her?? Peiling Dakapo/andre??
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Hakke peiling.
Men det kan være at du har gjort så mange at de nekter å gi deg flere på en stund? Bare en tanke ;)
 

DeletedUser

Guest
Har bare gjort 3 eller 4 oppdrag ever! Skjønner ingenting jeg :(

Litt kjipt at jeg går glipp av fordeler siden andre har de, ergo denne tråden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vel, kanskje du ikke har nok øyer med farmelandsbyer på? Det kan tross alt kun være to oppgaver per øy med farmelandsbyer.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har 20 byer pr nå D...

Andre får daglige oppgaver, større som mindre :(
 

DeletedUser

Guest
Da koser alliansebrødrene mine seg med gevinster og fordeler, mens jeg sitter her og venter...

Dakapo: mulig for deg å sjekke denne saken i dybden SNAREST??
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skrevet av e alliansebror:

Fan dette må du få greie på jeg høster inn masse fordeler med disse oppdragene.

De kan være: 50 prosent xtra sølv, tre eller stein. 30 prosent forbedret angrep i 8 timer. Eller 30 prosent forbedret forsvar i 8 timer. Hurtigere troppe bygging i x antall timer. Det varierer noe. Og raskere bygging. 50 prosent xtra velvilje i 4 timer.
Raskere troppebeveglse i tre timer. Så har du oppdrag der du får ryttere, hopplitter og andre tropper i x antall timer mm. Håper virkelig du får svar snart! Dette trenger du ;-) Her har jeg inventar posen full av godsaker som det.


Og jeg sutrer og vil GJERNE ha en forklaring på hvorfor jeg ikke har disse fordelene lenger. Rett skal være rett Dakapo/ludde/andre...
 
Topp