Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Ikke tom nei
smiley_emoticons_smilenew.gif
Ikke mot slutten heller
smiley_emoticons_smilenew.gif
Godt å høre. Enkelte synes spillet blir litt kjedsommelig uten hjelpemidler:)

Har nytet tilværelsen på toppen uten gullpakker før, så intet nytt det.
Hvor da btw?:) Synd du ikke greier det her da:) Muligens litt høyere nivå her kanskje, idk:)

Kanskje litt uomtenksomt av meg å nevne tilværelser du aldri har vert borti
smiley_emoticons_candle.gif
Har jeg ikke?:)

Trekker meg sakte tilbake nå: hadde tatt seg ut om du drukna på din egen børs
smiley_emoticons_manticore.gif
Observeres at du er i ferd å flomme over av sjalusi, ja:) Sikkert ikke utaktisk av deg å trekke deg ut før demningen sprekker:) Kos deg i eksil:)
 

DeletedUser1190

Guest
100k? Wow nesten imponert, har jo nesten like mye som topp 2 kp spillere hos dere ;)
 

bytting

Well-Known Member
Ikke vær så furten nå da:)

Hadde jeg hatt på gullhjelm hadde jeg fått det samme. Og mistet halvparten så mye tropper som deg. Aka feed.

Gjennomsnitt per måned? Ser bynavnene til hardråde har ikke smittet dere med matematikk-kunnskaper veffal.
 

DeletedUser1284

Guest
Har aldri sett deg angripe med mer en 5 byer samtidig :p Så et tips er først å lære seg skillz :) Da kan du kanskje begynne å få litt kp istedenfor å vifte rundt med stusselige resultater fra hver server du spiller
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Flere uker med kontovakt, er kanskje årsaken. Bare å bla gjennom testobefengte rapporter fra ferien :)
 

bytting

Well-Known Member
Har aldri sett deg angripe med mer en 5 byer samtidig :p Så et tips er først å lære seg skillz :) Da kan du kanskje begynne å få litt kp istedenfor å vifte rundt med stusselige resultater fra hver server du spiller
smiley_emoticons_smilenew.gif
Du virker litt frustrert for tiden:) Tærer visst voldsomt den sjalusien din:)

Jaja, morsomt dette. Her trodde man ryktebørsen hadde nådd sine høydepunkter, men så kommer et nytt crescendo med at Gulpis skal forkynne om skillz. Fantastisk.

Hysj hysj alle sammen, vær stille nå, selveste middelmådigheten på norsk grepo himself skal lære oss om skillz.
Kan du ikke ta noen anekdoter fra den danske serveren? Du vet, der du gullet deg (nesten) til topps. Kanskje kan gi oss en tutorial over skillzene som kreves for å sette i gang olympiske leker. Aldri prøvd det selv så kan godt være det er mer komplisert enn hva man skulle tro.(Hint: kanskje ikke så taktisk å skryte av topp-plasseringene dine i samme åndedrag som du forteller hvor mange OL du satte i gang for å oppnå de)
 
Sist redigert:

DeletedUser1284

Guest
Ehh, om å bruker 750 kr på gulle over en hel server seg til topps så får det være din formening. Om så er tilfelle bør flere av spillerene dine gå i økonomisk gullkurs hos meg. Grepolis er et pengespill alle vet vell det, og vil ikke havne på bunnen som deg samtidig som en vil hevde seg i toppen kan jeg komme med noen tips.

1. Kjør OL´s opp til level 15. Dette koster ikke mange tusen gullmynter og gjør at en ikke faller av fra start.
2. Ikke gull mur. Svært uøkonomisk og hjelper som regel lite.
3. Ikke kjør ressurser for gull. Har aldri i mitt liv gjort dette, alt for dyrt.
4. Bruk 150 gull daglig på de første eventene
5. Resten av gullet bruker en å rådgivere ut serveren/ eventuelt gulle ks om en har glemt det til en erobring.

Om en stiller seg bestemte grenser er ikke spillet alt for dyrt, og en kommer på promillenivå av hva enkelte spillere hos dere har brukt
smiley_emoticons_smilenew.gif


Takk meg senere
smiley_emoticons_nicken.gif


Tviler du på at jeg snakker sant kan jeg sikkert sende screen av alle innkjøp gjort på grepo
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 

DeletedUser1190

Guest
100k? Still not impressed

Er så mange byplasser på den kontoen iforhold til kp at ol kommer du deg ikke unna ;) men alle ser ikke slikt
 

DeletedUser1284

Guest
Byen gikk dessverre tom for deff så fikk ikke mer kp ;-) fikk totalt 460k totalt på mitt lille kjedsomhetsstønt uten å bruke mine fs om du savner detaljer :)
 
Topp