Konkurranse: Ordrebus 12.01 - 14.01

Status
Stengt for ytterligere svar.

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hei, da kjører jeg igang en konkuranse som varer fra nå og frem til søndag 14.01.18 kl 23:59:59.
-Første som finner alle 10 ordene får 800 gull.
-To tilfeldige spillere av de som greier å finne alle 10 ordene får 400 gull hver.
Konkuranse%20Uke%202.png

*Kan være "spesielle byggverk" slik som f.eks tårn
*Tips kan være lurt å lime bildet inn i "paint" eller lignende programmer som lar deg streke under de ordene du finner.


Når du har alle 10 ordene skriver du dem som et svar på denne tråden. Alle svar vil være usynlige slik at det er bare jeg som ser dem.

Lykke til!
 

DeletedUser343

Guest
Orakel
Akademi
Hogstfelt
Teater
Markedsplass
Havn
Hule
Kaserne
Bymur
Bibliotek
 

DeletedUser1314

Guest
Akademi
Hogstfelt
hule
markedsplass
bibliotek
havn
teater
orakel
bymur
kaserne
 

DeletedUser1315

Guest
Akademi, Hogstfelt, Hule, Teater, Markedsplass, Havn, Orakel, Bymur, Kaserne og Bibliotek
 

DeletedUser892

Guest
Orakel - Havn - Bymur - Hule - Hogstfelt - Akademi - Bibliotek - Teater - Markedsplass - Kaserne
 

DeletedUser778

Guest
Orakel
Akademi
Hogstfelt
Hule
Kaserne
Bymur
Bibliotek
teater
markedsplass
Havn
Orakel
 

DeletedUser478

Guest
Akademi, havn, orakel, hule, kaserne, markedsplass, Hogstfelt, teater, hule, bibliotek
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Da var det tid for noen premier.

1.plass : Czared - 800 Gull
2.plass : Bytting - 400 Gull
3.plass : Vinyhaen - 400 Gull

2.plass og 3.plass ble trukket på følgende vis. Jeg skrev alle deltageres navn på vær sin lapp og hadde de i en skål. Videre ble de blandet godt, også trakk jeg 2 lapper opp av skålen med øyene lukket :)

Om dere skal ha gull på en annen konto en den som matcher forumbrukeren så kontakt meg på melding her inne på forum. Gjerne gjør det uansett med brukernavnet jeg skal sette gullet inn på slik at det ikke er noe tvil:) Gratulerer!

God kveld :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp