Ryktebørs

DeletedUser

Guest
tumblr_min888iKHL1qbk0mxo1_500.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ojself 30.11.2014 23:56
Ryktet sier at Verdande har fått kjønnssykdom.
 

DeletedUser

Guest
"Verdande er en seriøs allianse"
"MÅ være aktiv flere ganger om dagen"
Grunnleggeren er ikke aktiv
Mister byene sine
???
 

DeletedUser

Guest
"Verdande er en seriøs allianse"
"MÅ være aktiv flere ganger om dagen"
Grunnleggeren er ikke aktiv
Mister byene sine
???

Atlanticus trakk seg for 2 måneder siden, har ikke gitt fra seg grunnleggerrettighetene enda. Resten av medlemmene er aktive som bare det :D
 

DeletedUser754

Guest
Dårlig gjort å angripe i ferien
smiley_emoticons_motz.gif

Du må huske å legge inn feriemodus neste gang. Ikke spesielt dårlig gjort å ta byen heller når jeg gir mer enn et døgns varsel her på forumet om at byen er i opprør.

Tok den ikke før jeg satte opprør på nytt igjen, og hadde KS reisetid på 19-20 timer som ble sendt avgårde før opprøret ble satt. Siden muren vokste utover ettermiddagen, var du vel heller ikke i ferie, om du er helt ærlig, så da var det vel tilbake til det med aktiviteten igjen, som du hevdet var meget bra i et tidligere innlegg :)
 

DeletedUser

Guest
Du må huske å legge inn feriemodus neste gang. Ikke spesielt dårlig gjort å ta byen heller når jeg gir mer enn et døgns varsel her på forumet om at byen er i opprør.

Tok den ikke før jeg satte opprør på nytt igjen, og hadde KS reisetid på 19-20 timer som ble sendt avgårde før opprøret ble satt. Siden muren vokste utover ettermiddagen, var du vel heller ikke i ferie, om du er helt ærlig, så da var det vel tilbake til det med aktiviteten igjen, som du hevdet var meget bra i et tidligere innlegg :)

Oppdaget opprøret og 23 innkommende rundt klokken 17 - fikk sendt ut melding på Skype og satt igang litt bygging av mur deretter konka PC-en ut.... Så fikk ikke gjort noe mer før dagen etter, og da var byen såklart gone.
 

DeletedUser754

Guest
Jabbadabbadoo

LF får ikke krona
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif

Oppsummering: LF gikk aldri for krona. Kun 6-7 spillere som har vært ordentlig aktiv under VU. Denne serveren døde fordi det ikke var nok angrepsvilje i de alliansene som lå under- Riktignok er det slik at def er mest lønnsomt, men om alle spiller def eller tuller rundt for seg selv uten mål og mening, som i Verdande, er serveren død. Enkelt og greit.. Angreps-statistikken per allianse sier det meste..OG: LF har aldri vært noen angrepsalllianse, ta det i betraktning.:cool:
 

DeletedUser1036

Guest
Oppsummering: LF gikk aldri for krona. Kun 6-7 spillere som har vært ordentlig aktiv under VU. Denne serveren døde fordi det ikke var nok angrepsvilje i de alliansene som lå under- Riktignok er det slik at def er mest lønnsomt, men om alle spiller def eller tuller rundt for seg selv uten mål og mening, som i Verdande, er serveren død. Enkelt og greit.. Angreps-statistikken per allianse sier det meste..OG: LF har aldri vært noen angrepsalllianse, ta det i betraktning.:cool:

LF lå aldri i en posisjon til å kunne fokusere off, det var ca 85 mot 38. Så deff måtte til. Selvsagt var det ekstremt mye innaktivitet på denne serveren etter sommeren, men det skal ikke sies at LF ikke var aktive på angrepsfronten.

Edit: Jeg vet at noen kommer til å si seg uenige i dette, men dette er mitt synspunkt på saken. Jeg er jo klar over at det ikke var 85 aktive spillere mot 38 aktive spillere, men viktig å poengtere at LF var i undertall.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp