Nylig innhold av Primafire

1. Diskusjon Ryktebørs

Det ryktes at denne serveren varer i 14 dager etter at det siste slaget er startet før man går inn i en fredstid. Det er denne perioden man skal prøve å få motstander alliansen under 40% - hvis vi hadde mistet 30 byer hadde vi vært under 40%. Det er jo ingen kamp og det er kun en allianse som...
  2. Diskusjon Ryktebørs

Ryktes at Korku kunne gjort en bedre jobb med å spille selv som semiaktiv enn å gi vekk kontoen sin til en som kjørte på med nattangrep og "blåste" seg selv umiddelbart med at det var en ny spiller på kontoen. Som deretter "ga vekk" mange av byene sine til oss og andre.
  3. Diskusjon Ryktebørs

Velskrevet "roman" - vil jo si at i den perioden dere herjet, så hadde de fleste av oss en hektisk periode på Naxxos som tok veldig mye av tiden og det gikk ut over innsatsen på Pella. Det er ingen unnskyldning da man selv velger å spille på flere servere. Etter Naxxos var ferdig kom vi mer på...
  4. Diskusjon Ryktebørs

Ryktes at det er flere som har opplevd det selv på servere at spillere bare forsvinner og alliansen står uvitende igjen om hva som skjer - man lærer av det og siler etterhvert ut hvem man kan spille med og hvem man definitivt ikke vil spille med flere ganger.
  5. Diskusjon Ryktebørs

Det ryktes at en verden ikke avgjøres av hvor mange kp en spiller har. Vi har like mange byer som Øl og Turn så ser man på det så er det jevnt og den som var først på knappen blir avgjørende på små servere som NO. Slik er systemet, alle er nok enig i at det gjerne ikke er rettferdig at det er...
  6. Diskusjon Ryktebørs

Det ryktes at jeg ikke kan se deg på pella, spiller du inkognito?
  7. Diskusjon Ryktebørs

Ok, vil jo ikke karakterisere jordskjelv som terror :)
  8. Ryktebørs

Ryktes at gullgravere i sin tid ble plaget av slask og slaur som ikke giddet å grave selv :)
  9. Diskusjon Ryktebørs

Ryktes at jeg ikke vet hva magiterror er bortsett fra illusjon og pest og slik skit, kjenner ikke til noen av oss som bruker det - da må du i eget reir å se. Håper du kan være litt mer spesifikk på hva magiterror vi bruker.
  10. Ryktebørs

det ryktes at det ikke var brødrene jeg snakket om :) Men det var dem som følte seg truffet ;)
  11. Ryktebørs

Ryktes at det paktes på Sparta - burde vært unødvendig på en liten server..
  12. Ryktebørs

ryktes at denne serveren varer en stund - flott at vi kan gjøre Brødrene litt glad for sine store bragder til tider ;) Det finnes jo dem som ikke alltid er online og mister litt off.
  13. Ryktebørs

Ryktes at Armens viser hvem han er - når man går tom for argumenter, så går man på person.
  14. Ryktebørs

Det er godt å høre, slik at man kan ha en god server med selvstendige allianser.
  15. Ryktebørs

Det går rykter om nummer 2 og nummer 4. Så hvis det er tilfelle, så håper jeg de ser at det ikke tjener servere på lang sikt da No er ett lite marked og vi trenger flest mulige allianser som kan skape en god server.