Mafa3k sin siste aktivitet

• Mafa3k
    Mafa3k skrev et innlegg i tråden Changelog 2.219 i Oppdateringer.
    Changelog 2.219 Kjære spillere, Onsdag 05. August oppdateres spillet til versjon 2.219. Når oppdateringen implementeres vil det...
  • Mafa3k
    Mafa3k skrev et innlegg i tråden Sparta vs Hades 2020 i Kunngjøringer.
    De døde har steget! Krig er ved portene! Hades har returnert og ser ut til å spre kaos og ødeleggelse ved å sende sine døde tropper...
  • Mafa3k
    Vi leter etter dyktige engelsktalende spesialister for å støtte vår virksomhet. Se på stillingsannonsene for åpne stillinger på engelsk...
  • Mafa3k
    Mafa3k reagerte på Pantzi sitt innlegg i tråden Ryktebørs med Lik Lik.
    I volunteer as tribute!
  • Mafa3k
    Mafa3k svarte på tråden Ryktebørs.
    Fellesferien :)
  • Mafa3k
    Må man huske at alle har rett til å ha en mening. Jeg liker å lese CC sine innlegg. Selv om vi ikke altid trenger å være enige så har...
  • Mafa3k
    Mafa3k skrev et innlegg i tråden Changelog 2.218 i Oppdateringer.
    Changelog 2.218 Kjære spillere, Onsdag 22. Juli oppdateres spillet til versjon 2.218. Når oppdateringen implementeres vil det...
  • Mafa3k
    Lest litt lenger opp at noen sa at TW.no ble lagt ned og det er vel en sannhet med modifikasjoner. Jeg er også CM for Tribal Wars Norge...
  • Mafa3k
    Mafa3k skrev et innlegg i tråden Changelog 2.217 i Oppdateringer.
    Changelog 2.217 Kjære spillere, Onsdag 08. Juli oppdateres spillet til versjon 2.217. Når oppdateringen implementeres vil det dessverre...
  • Mafa3k
    jeg har lært opp mange spillere her og kan fort ta inn spillere på denne verdene bare for å guide dem gjennom erobring, timing...
  • Mafa3k
    Vurderer nesten å lage egen tråd for hver verden, Byttingbørsen: For dem som vil utfordre bytting på sin egen børs. Tror det hadde blitt...
  • Mafa3k
    Mafa3k skrev et innlegg i tråden Changelog 2.216 i Oppdateringer.
    Changelog 2.216 Kjære spillere, Onsdag 24. Juni oppdateres spillet til versjon 2.216. Når oppdateringen implementeres vil det...
  • Mafa3k
    Mafa3k skrev et innlegg i tråden Den greske Cup! i Kunngjøringer.
    Kjære fellesskap, Vi kontakter alle de beste idrettsutøverne fra det gamle Hellas for å delta i den greske Cup-utgaven av Grepolympia...
  • Mafa3k
    Altså en ting er sikkert, så lenge det er grepolis er det altids noen som vil bruke gull. Og i min karriere som grepolis spiller har jeg...
  • Mafa3k
    Mafa3k skrev et innlegg i tråden Info om Olympus på Youtube i Kunngjøringer.
    Sjekk ut videoen vi forberedte for å vise frem de to første stadiene av Olympus!