Nylig innhold av Hesus

  1. Hesus

    Diskusjon Ryktebørs

    Gratulerer med seier til dere da :)
  2. Hesus

    Ryktebørs

    Slangerms
  3. Hesus

    Ryktebørs

    Du er virkelig en menneske-person du pantzi
  4. Hesus

    Ryktebørs

    Ryktes at folk er overlykkelige for at den verden der er over og samtlige kan nå melde om at de sover mer enn 3 timer sammenhengende hver natt.
  5. Hesus

    Ryktebørs

    Jaja, dere får klekke ut en god strategi for å spille i ytterligere 100 dager da
  6. Hesus

    Ryktebørs

    Skal også sies at dere hadde innsidere i vår allianse (snipet alle nattks) abuset 100 kommandoer bugen, og angrep samtlige i vår allianse hver eneste natt i ukesvis (tusenvis av flygere og fs som døde uten kamp fordi dere nektet å slutte å angripe i nb. Dette er ikke noe ok måte å drive på med...
  7. Hesus

    Ryktebørs

    Dere er helt umettelige, å angripe samtlige 24/7 + abuse bugs lager ikke noe gøy spill. Tenker dere får nok tid til å tenke over hvor mye tid dere har kastet bort nå som dere ikke har noen å krige mot lenger.
  8. Hesus

    Ryktebørs

    Ryktes at skitne rumenere må bug abuse for å oppnå dette målet.
  9. Hesus

    Diskusjon Ryktebørs

    Ryktes at denne eventen gir litt for mye stæsj
  10. Hesus

    Diskusjon Ryktebørs

    Se der ja, tpl ute og lufter offen sin, dette kan blir bra alikevell dette.
  11. Hesus

    Diskusjon Ryktebørs

    Samarbeide nei, vi har kriget mot de siden begynnelsen og grunnen til at vi nå får byene dems er fordi de anså ikke dere ikke som "verdige" nok ettersom dere såvidt har kriget hele servertiden Hadde dere tatt foten av bremsen i noen minutter så kanskje dere kunne fått litt byer dere også.
  12. Hesus

    Diskusjon Ryktebørs

    Ryktes at jeg burde melde meg som "skribent" i det neste sim city spillet for å kanskje få mer oppmerksomhet fra dere.
  13. Hesus

    Diskusjon Ryktebørs

    Ryktes at Tpl sine tropper er så støvete at Tsar og Elsis døde av støvallergi
  14. Hesus

    Diskusjon Ryktebørs

    Han takker og bukker for seg. Mange slitne polakker som kan puste lettet ut nå
  15. Hesus

    Ryktebørs

    Joda, de strømmer nok på de. Jeg har mange gode unge disipler å plukke av slik at mengde ikke er noe problem
Topp